Vraag over de innestelingsbloeding.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Biggles, 23 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biggles

    Biggles Nieuw lid

    23 mrt 2006
    4
    0
    0
    zuid holland
    Mijn eerste bericht op dit forum, maar ik heb al behoorlijk wat opgestoken door het lezen van al jullie berichten.

    Eerst even een inleiding over hoe/wat en waar in mijn specifieke geval.
    Begin vorige week had ik een trekkend gevoel links onder m'n buik, de eisprong vermoed ik. Dit gevoel bleef en er kwamen ook wat lichte krampen bij zoals die er ook wel zijn als je ongesteld moet worden. Tegen het eind van de week kreeg ik erg gevoelige borsten. De hoop dat het misschien wellicht wel raak kon zijn begon te leven zoals jullie wellicht begrijpen. En zoals een ieder hier heeft, lijkt de dag dat je kunt testen eeuwig te duren. Ik heb alleen nog maar meer gelezen over wat je voelt, wanneer. Maar helaas, zoals dat gaat in de natuur is dat bij iedereen anders.

    Eergisteren kreeg ik een lichte vloeing, en nu wil ik natuurlijk graag weten of dit de innestelingbloeding is, of dat het geheel vroegtijdig is afgestoten of dat m'n lichaam me wellicht gewoon voor de gek houdt. De vloeing was niet zo zwaar als bij een ongesteldheid, maar ook niet zo licht als de verhalen die ik daar tot nu toe over heb gelezen me doen vermoeden dat ie zou moeten zijn. Gisteren de hele dag ook licht bloedverlies gehad en nu lijkt het vrijwel over te zijn.

    De rest van de symptomen die ik dacht te hebben zijn trouwens ook weg!

    Groot raadsel dus, is er wellicht iemand die iets vergelijkbaars heeft gehad, enneh, wat was het?

    Dank alvast voor jullie antwoord.

    Groeten Biggles
     
  2. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    hoi biggles,

    hoe lang ben je al gestopt met de pil? want daar liggen de dingen af en toe ook aan?

    groetjes babs
     
  3. Biggles

    Biggles Nieuw lid

    23 mrt 2006
    4
    0
    0
    zuid holland
    Ik ben nu ruim een half jaar met de pil gestopt.
    Persoonlijk denk ik niet dat 't daar aan ligt. En heb toen slechts een maand of drie de pil geslikt, verwacht daar dus geen problemen mee.

    NOD is 28 maart.

    Biggles
     
  4. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hoi Biggles,
    ik heb nooit innestelbloedingen gehad dus weet ik daar niet zoveel van, ik weet wel dat je kan vloeien wanneer je toch zwanger bent, mijn schoonzus heeft wel een paar weken gevloeid, wel pas vanaf de 5de week. mocht het hierbij blijven dan zou ik toch ove een dag of 8 een test doen.

    succes meid
     
  5. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad dus ik weet het ook niet eigenlijk.
    wanneer mag je testen?
     
  6. Biggles

    Biggles Nieuw lid

    23 mrt 2006
    4
    0
    0
    zuid holland
    De vloeing heeft inmiddels in volle vaart doorgezet, dus helaas pindakaas. Op naar de volgende ronde. Wel vroeg trouwens voor een reguliere ongesteldheid, dus mijn vermoeden dat er wel iets gezeten heeft, blijft bestaan.

    Dank voor de reacties en jullie zien me hier vast nog wel terug!

    Groeten Biggles!
     
  7. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    mag ik vragen waarom je dat denkt??? je bent nu toch gewoon wat eerder ongi geworden dan anders?? de symptomen die je beschreef kunnen ook gewoon de voorbode zijn van een menstruatie, een cyclus kan iedere maand anders zijn hoor.
     
  8. Biggles

    Biggles Nieuw lid

    23 mrt 2006
    4
    0
    0
    zuid holland
    Beste Neeltje,

    Dat mag je zeker. Ik ben tot nu toe eigenlijk zeer regelmatig, je kunt er bijna de klok op gelijk zetten. De gevoelens die ik bij de eerste posting beschreef waren, buiten de lichte kramp, nieuw voor me. Vandaar dat ik vermoed dat er iets gaande was. Ik kan het echter ook geheel mis hebben hoor. Je leest hier veel dat je lichaam je behoorllijk voor de gek kan houden als je eenmaal probeert om zwanger te raken. Dat kan het dus ook zijn. Het voelde alleen anders vandaar!

    Groetjes Biggles
     

Deel Deze Pagina