Vraag over eisprong

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Biejie, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biejie

    Biejie Bekend lid

    12 aug 2008
    723
    0
    0
    Beste verloskundige,

    Ik heb misschien een wat lastige vraag.
    Komt 'ie:

    Als je wél vruchtbaar slijm hebt, maar niet je eisprong vindt met ovu-testen, weet je dan wel zeker dat je een eisprong hebt?

    (ik heb een hele regelmatige cyclus van 29 dagen)

    Ik vraag me dit af omdat het erg lang duurde voor ik in verwachting raakte van mijn dochtertje (18e ronde was het raak!), en nauwelijks/nooit mijn eisprong vond.
    Nu zitten we in de vierde ronde voor een broertje of zusje, en weer zijn de ovu-testen negatief, maar heb ik nu wel heel vruchtbaar slijm! Ik maak me een beetje zorgen...

    Alvast bedankt voor de reactie!
    Groetjes, Biejie
     
  2. Biejie

    Biejie Bekend lid

    12 aug 2008
    723
    0
    0
  3. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

    Allereerst een tip, niet uppen! Want dan komt er een 1 te staan achter je vraag en denken we dat je vraag al is beantwoord!

    Het is inderdaad een lastige vraag! Want bij zeer vruchtbaar slijm zou je ook een positieve ovulatietest verwachten. En nu heb ik persoonlijk iets meer vertrouwen in de ovulatietest dan is het vruchtbare slijm.....
    Als je meer duidelijkheid wilt dan is het misschien goed om eens naar je huisarts te gaan en je evt door laten verwijzen naar een gynaecoloog.

    Imke
     

Deel Deze Pagina