Vraag over innesteling / menstruatie.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vlinderkind, 6 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai Japke en Mirjam,

    Vandaag, 5 dagen na mijn eisprong, heb ik wat bloedverlies en een beetje slijm. Het lijkt op menstruatie, alleen wat minder hevig, maar ik moet pas volgende week vrijdag ongesteld worden. Mijn cyclus haalt eigenlijk nooit gekke fratsen uit, dus ik vind het zo gek dat ik nu ineens bloed verlies. Zou dit een mogelijke innesteling kunnen zijn, of is een innestelingsbloeding minder hevig?

    Alvast dank voor de reactie.

    Groetjes,
    Anouk.
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Anouk,

    het kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn, daar lijkt het wel op als ik jouw verhaal lees. Ik weet niet hoeveel bloed je verliest, maar als het niet al te veel is is het waarschijnlijk een innesteling.

    Mirjam
     
  3. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Nog een vervolg-vraagje:

    Het bloeden was inderdaad niet echt hevig, en is vanmorgen weer opgehouden. Ik heb echter wel nog wat bruine afscheiding... (sorrie). Zou dat ook nog bij een innesteling kunnen horen...?

    Alvast dank voor je reactie.

    Anouk.
     
  4. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Anouk,

    bruine afscheiding kan wel bij een innesteling passen ja. Spannende tijd dus nu. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

    Mirjam
     
  5. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik hoop het ook heeeel erg :) . Afwachten maar!

    Bedank voor je antwoorden.

    Groetjes,
    Anouk.
     

Deel Deze Pagina