Vraag over kaartje

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Cathelijne1986, 16 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

    Cathelijne1986 Niet meer actief

    Een kennis van mij is haar zoontje verloren na 38 weken zwangerschap. Ik wil graag een kaartje sturen. Maar wat zet ik er precies in? Behalve haar condoleren met het enorme verlies twijfel ik of ik ook moet benoemen dat ze moeder is geworden, maar feliciteren lijkt me niet bepaald van toepassing.
    Wie heeft raad? Ik wil haar niet kwetsen..
     
  2. Lotje84

    Lotje84 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Wat fijn dat je de moeite neemt om iets passends op het kaartje te schrijven.
    Zeker feliciteren. Ze is moeder geworden. Felicitatie is erkenning van dat feit.
    Dus zowel feliciteren als condoleren.
     
  3. Cathelijne1986

    Cathelijne1986 Niet meer actief

    Dank je voor je reactie, zal ik doen. Het is zo afschuwelijk :(
     
  4. Ellie86

    Ellie86 Fanatiek lid

    27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Mijn zoontje is zelf doodgeboren na een zwangerschap van 40 weken en wat was ik, ondanks het verdriet, ook super trots dat ik zijn moeder ben. Dus ik zou zeker feliciteren maar ook condoleren.
     
  5. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Zeker wel feliciteren, ze is moeder geworden en heeft een kind op de wereld gezet.

    Overigens weet ik wel dat ik me geen houding kon geven toen mijn zoontje geboren was en ik gefeliciteerd en gecondoleerd werd, wist niet waar ik het zoeken moest. Achteraf ook blij met de felicitaties want ook ik ben trots op mijn kleine jongen.
     
  6. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Met de dames hierboven eens. Feliciteren. Of iets zeggen dat ze een mama is geworden en dat ze vast heel trots is op haar mooie kindje.
    Dat doet zo veel goed.
     
  7. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Ik ben mijn zoontje verloren na een zwangerschap van 41 weken. Ik vond het fijn om toch felicitaties te ontvangen want hoe dan ook.. hij heeft mij een trotse mama gemaakt. X
     

Deel Deze Pagina