Vraag over leren handgreepjes kast

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nina Sanders, 19 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Op de babykamer zit een vaste kast die wij gaan opknappen.
    Nu kwam ik op http://www.lerenhandgreepjes.nl/nl/leren-handgreep/ wel een aantal leuke handgreepjes tegen. Mijn vraag is: passen de grepen in principe altijd? Je monteert ze er natuurlijk op maar bij maten kun je kiezen tussen s tot en met xl.
    Wat zouden jullie doen? Ik ben geneigd m of l te nemen...
     
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
  3. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Marsepein vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ah oké. Volgens mij Kan het allemaal wel. Ik denk dat ik kies voor de xs (2 cm breed) en dan 10 cm lang. Ik wil hem dan als lus. De lades zijn niet erg hoog nl (het zijn er 4). Ohhhh kan niet wachten om aan de slag te gaan. We hebben de hele boel op de schop gehad vanwege de nieuwe vloer boven en EINDELIJK kunnen de spulletjes weer terug op de babykamer. Vandaag komen de kleding hangertjes binnen. En ik heb een kleding haak binnen gekregen. Echt.. hóe blij kun je daarmee zijn. Niet normaal. Mijn dag kan niet meer stuk! Zal zo even een fotootje posten, ook van de kleur leer van het kledingrekje. Voor het idee.
     
    Marsepein vindt dit leuk.
  5. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Bekijk bijlage 622609
    Ik denk dat 10 cm klein is als lus. Voeg even een foto toe voor het idee :p. Ik heb smalle vingers haha.

    Leuk als je foto’s plaatst! En fijn is dat he als je echt aan de slag kunt met het kamertje. Hier ben ik ongeduldig aan het wachten tot de kamer ook echt gebruikt kan worden :D.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohhh kan prima denk ik. Wil juist een kleine lus want kleine en smalle lades en ik heb in totaal 8 lussen (deurtje aan rechterkant ga ik een mooie knop v kopen)!

    Bijgaand fotootje van kleur leer. Het lijkt zo aardig oranje maar het is echt cognac!

    En de kledinghaak waar in ENORM BLIJ mee ben, maar die is voor mijn oudste zoontje. Hij is gek van olifantjes en ik vind het gewoon erg leuk om af en toe ook wat voor zijn kamer te kopen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Marsepein en Louise11110 vinden dit leuk.
  7. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Leuk die lussen! Ik twijfel nog of ik 1 kleur zal kiezen op re commode of meerdere kleurtjes.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina