Werken in de zorg.

Discussie in 'De lounge' gestart door Taby, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Na de topic van de juffen en winkelmedewerksters, ben ik benieuwd of er nog een zuster in de zaal is. :)

    Ik werk al 8 jaar in een zorginstelling.
    Sinds een jaar zijn we verhuist naar een nieuw gebouw, waar de bewoners wonen op woongroepen.
    Ik ben zorgcoördinator voor 2 woongroepen waar 12 dementerende ouderen wonen en heb de leiding over 14 medewerkers.
    Ik moet zeggen dat ik echt een heel leuk team heb, ook leuke bewoners en over het algemeen leuke familieleden.
    Ik vind het echt een super job, zou niets anders willen.

    Groetjes Taby.
     
  2. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik hoop zuster te worden! haha in opleiding!
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik werd ook in de zorg als Verzorgende IG. Ik werd op een woongroep met 6 dementerende zorgvragers, het is druk maar wel gezellig. Je werkt eigenlijk altijd alleen. Er is dan wel 1 vliegende keep die tussen 2 afdelingen rondloopt en helpt.

    Liefs, misspuma
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik werkte in de zorg als zorgkundig coach (zelfde ongeveer als zorgcoordinator) in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking en was daar coach van 3 mensen.
     
  5. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik ben verzorgende AG
     
  6. moppie1982

    moppie1982 Bekend lid

    2 mei 2007
    830
    0
    0
    ik ben verzorgende ig in de thuiszorg
     
  7. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    Ik ben verzorgende IG in de extramurale zorg en begin 10 september met de verkorte opleiding niveau 4 (2-jarig verpleegkunde dus)

    Groetjes, Didier
     
  8. desi23

    desi23 Bekend lid

    1 jul 2006