hallo! ik heb net een leuke korte broek gekocht ( nu nog mooi weer worden) maar nu kom ik thuis en zie ik dit: het onderste gedeelte van broek is de bedoeling dat je die een keer oprolt en vastzet met een strookje stof en dan een knoopje. nu zit er in dat ene koordje geen knoopsgat is het mogelijk om hier een knoopsgat in te maken??? kan een naaister dat? ik zelf kan nog geen knoop aanzetten maar ik ken iemand die wel kan naaien. maar voor ik haar bel met een misschien een idiote vraag, vraag ik het hier maar even. als het niet kan breng ik de broek uiteraard terug maar de winkel is 20 km verderop en als ik het zo kan oplossen liever zo! bedankt liefs plurk! ( die graag lekker weer wil zodat ze hara nieuwe kleertjes aan kan)
Als je iemand in de buurt hebt met een naaimachine, en het gaat alleen om een knoopsgat maken, dan zou ik die even bellen. Is niet al te moeilijk te doen als je naaimachine het kan. Groetjes!
ja mn schoonmoeder heeft een naaimachine. volgens mij wel een goede. maar ik kan die zo door de telefoon niks uitgelegd krijgen. ( weet maar amper hoe ze door een telefoon moet praten )
haha ik vond de titel ook al zo vreemd! maar als je je schoonmoeder belt, of even langs gaat (indien mogelijk) met de broek, dan kan je toch zo uitleggen waar het knoopsgat moet komen, en of haar naaimachine knoopsgaten kan maken?
ja dat kan zeker maar mn schoonmoeder woont ook niet echt om de hoek dus als het niet kan rij ik daar ook weer voor de kat zijn viool naar toe. maar ik weet nu dat het in ieder geval kan dus ik vraag het haar als ik er weer een keer naar toe moet!
je moet dan wel een naaimachine hebben die een knoopsgat kan maken, dus niet 1 uit het jaar kruik...hihi anders misschien naar een atelier brengen of een klein gaatje erin knippen en dan met de hand af zoomen SUCCES!!
nee niet met de hand doen, dat wordt nooit mooi! Maar met een naaimachine is het een klusje van niks hoor! Heb je geen kleermaker in de buurt, Turkse kleermakers zijn niet zo duur...
Maar wil je de broek altijd opgerold hebben? anders kan je natuurlijk ook even de knoop er op zetten zegmaar (dus knoop er afknippen, broek op rollen, stof reepje er over en dan weer vastzetten met de knoop ) Zou ook nog kunnen dat het een productiefoutje is je zou ook even langs de winkel kunnen gaan waar je de broek gekocht hebt
ja dat is wel het effect van de broek zeg maar. als het naar beneden is gerold vind ik het erg deuzig haha. jij hebt wel een goeie tip trouwens!!!! zo kan ik het zelf ook nog wel! bedankt meid!