Vraagje aan jullie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hansje, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goeiemiddag,

    Ik heb een vraag aan jullie aangezien jullie "zwangeren" al wat meer ervaring hebben met dit soort dingen. (denk ik) :)

    Ik heb vandaag een test gedaan maar deze was negatief. Volgens mijn berekening was ik 4 dagen overtijd. Aangezien ik de afgelopen 4 maanden keurig rond 30/33 dagen ongesteld werd heb ik zo doorgerekend. Voor die 4 maanden was ik bekend met een onregelmatige cyclus. Zou het zo kunnen dat ik nu weer een langere cyclus heb? Willen jullie effe meedenken?

    2 juli: eerste dag laatste ongesteldheid
    29 juli: veel afscheiding en pijnlijke borsten
    31 juli: steken te hoogte van mij eierstok en vruchtbaar slijm (ei?) we hebben toen ook geklust :oops:
    3 aug: bruine afscheiding op wcpapier na het plassen. 1 keer. (innesteling?)

    Maar normaal gesproken zit er tussen de eisprong en innesteling ongeveer 5 dagen en bij mij zou dat dan 3 dagen zijn. Kan dat?

    En als dit allemaal klopt dan zou pas mij NOD op ongeveer 12 aug zijn toch?

    Wat denken jullie?

    Ik heb deze vraag ook al gesteld op het forum zwanger worden waar ik regelmatig kom. Maar was ook benieuwd of jullie mij konden helpen.

    Alvast bedankt!

    Groetjes Hansje.
     
  2. Mamary

    Mamary Actief lid

    20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    nou meid....

    ik zou je graag blij willen maken... maar beloven kunnen wij natuurlijk niks. gewoon rustig een dikke week wachten, als je nog niet ongesteld wordt testje der tegen aan gooien. ik heb 7 dagen na de dag dat ik ongesteld moest worden getest. en was zwanger..

    succes
     
  3. Mamary

    Mamary Actief lid

    20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    trouwens.. 31 juli pas je eisprong?

    eisprong komt toch ruwweg na twee weken.. waarom is de jouwe zo laat? bij een cyclus van 30 dagen?

    ik zou nog een paar daagjes wachten en dan testen
     
  4. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je voor die 4 maanden onregelmatig was zou het nu best kunnen dat je nu later ongi word (hopelijk niet natuurlijk) een lichaam zit raar in elkaar en kan je flink voor de gek houden.
    ik had ook wel is dat ik donker rood had na het plassen bij het afvegen maar werd niet ongi dat duurde soms een paar dagen.
    en je hebt niet altijd bij een innesteling bloed verlies.
    (ik had bij 6 weken zwangerschap bloed verlies dat noemde ze toen ook nog innestelings bloed)
    heb je al is een temp curve bij gehouden ? van daar af kan je redelijk goed bekijken wanneer je een eisprong hebt.
    anders nog ff wachten tot na de 12de als je dan nog niet ongi zou zijn dan nog is een testje er tegen aan gooien.


    als je uit gaat van 33 dagen cyclus dan zou je nu 2 dagen over tijd zijn.
     
  5. Oke super bedankt.

    Mamary ik wacht gewoon nog even af zolang ik nog geen bloed ziet? Jij succes nog met de laatste loodjes!

    Sonja: nee ik hou nog geen curve bij omdat we pas begonnen zijn (ronde 2). Ik dacht we proberen het eerst een jaar en daarna beginnen we wel aan het tempen enzo. En eigenlijk die bruine afscheiding heb ik nooit een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden. Wel 1 dag daarvoor maar nooit dat er een paar dagen ertussen zit. Ach ik wacht gewoon nog even.

    In ieder geval bedankt!

    xx
     
  6. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik zou 14 dagen na de bevruchting thuis testen. Dan moet het wel lukken met een thuistestje. De HCG kan eerder voor de thuistest niet waarneembaar zijn.
     
  7. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    indien je je laatste menstruaties nog weet, heb je er misschien wat aan om hier je cyclus te berekenen

    daar kun je dan ook aflezen hoe en wat met de innesteling enzo
     
  8. oke dank je wel voor de tips.
     

Deel Deze Pagina