vraagje calcenter(inbound)

Discussie in 'De lounge' gestart door toetie83, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bedank voor de antwoorden,
    Had vandaag mijn sollicitatie, gisteren kon niet...
    En ik mag morgen komen kennismaken en dan hoor ik vrijdag of ik mag komen werken, en zo ja kan ik maandag al beginnen.

    Liefs Marieke
     
  2. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb een jaar bij een infolijn gewerkt, en vond het echt geweldig leuk!
    Op sommige zeikerds na dan, want ja, die kom je ook tegen. Maar om die mensen dan toch weer tevreden te laten ophangen is ook een leuke uitdaging.

    Zou het iig zo weer doen als ik zo'n baantje zou weten te vinden.
     
  3. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    dag dames
    bedankt voor julie meningen en adviezen. :)

    ik heb ondertussen een nieuwe sollicitatie gehad (totaal andere richting)

    Kinderopvang. en ben daar vandaag mee begonnen. het is invalkracht met vaste uren.zit nu nog in proeftijd tot 2 maanden daarna zien ze of ik het werk wel voldoet of niet. 8)

    3 dagen gelukkig maar.

    Maar ik heb netjes de uitzendburo bedankt dat ze mij geselecteerd hadden,voor die baan.

    en ben lekker met deze baan begonnen(daar heb ik de papieren ook al voor dus)

    Nou dames die in opleiding zijn of al bezig zijn bij de belastingdienst wens ik een prettige werk-dagen en :) Nogmaals bedankt voor alle reactie's

    groetjes loesmari

    deze topic mag ook wel gesloten worden doeg doeg
     
  4. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ook ik heb inbound gedaan zo'n 10 maanden.(bij een netwerkprovider) In het begin vond ik het wel leuk maar op een gegeven moment gaat het echt vervelen iedere keer dezelfde vragen, mensen die niet fatsoenlijk op hun factuur kijken en gelijk beginnen met ja en dat klopt niet en dat ga ik niet betalen blablabla. Nee ben blij dat ik op verlof ben en ga ook niet meer terug! gelukkig was dit voor mij meer overbruggingswerk. Qua loon moet ik zeggen dat het wel redelijk goed verdient voor wat je doet!
     
  5. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    oeps zag je berichtje te laat! kinderopvang? stukke leuker!
     

Deel Deze Pagina