Cyste vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Evi87, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Hoi!
    Kort mijn verhaal: 16 juni heb ik mijn bloeding van de pil gehad. Daarna tot heden geen menstruatie. Wel heb ik geregeld menstruatiepijn. Nu ben ik n maandje geleden bij de gyneacoloog geweest voor die pijn want ik dacht dat mijn endometriose wat aan het opvlammen was. (dit heb ik ook) nu blijkt dat ik een cyste heb op mijn linker eierstok en dat die me laat denken dat in ongesteld word. De gyn zegt dat deze onschuldig is en vanzelf weg zal gaan en dat die daar zit omdat er hormoonactiviteit is...
    Natuurlijk heb ik gegoogled, is dit dan een zogenaamde follikelcyste? En hoe lang kan dat nog duren voor ie weg gaat? Hij was ongeveer 2x3cm..
    Zou nu toch wel graag eens ongesteld worden, en nog liever zwanger natuurlijk. Ik denk dat dit nu niet mogelijk is he zolang die cyste er zit en ik geen menstruatie heb? Heb nu weer dag of 3 t gevoel dat ik ongesteld moet worden maar er gebeurd weer niks...

Alvast bedankt.
    Liefs Evi

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Je bent echt nog aan het ontpillen, je lichaam heeft daar echt nog even de tijd voor nodig. De cyste kan de klachten geven inderdaad maar houdt geen menstruatie tegen hoor. Als je zwanger bent verdwijnt hij ook bijna altijd door de hormonen . Wacht het nog even af en anders weer terug naar de gyn.

Groet evelien

Deel Deze Pagina