Hoop dat ik de vraag hier goed stel. Maar wie kan me helpen ik ben bezig met een eigen site op beebiesite maar wil de banner van kleur veranderen. Ik kan alles veranderen behalve de banner Ohja ik betaal niet voor de site ligt het daaraan? Alvast bedankt!
Bedankt maar dat had ik al geprobeerd en werkt niet bij mij helaas.. Misschien alleen als je betaald ofzo
Zou kunnen? Soms reageert ie ook wat traag.. dus wie weet als je straks weer op de site komt, heeft ie ineens allemaal andere kleuren?
Ik heb een betaalde, hij blijft geel bij mij... Je moet wel ff opnieuw in en uitloggen nadat je het hebt veranderd, je kleuren... Is wel aan te raden om betaalde te doen, anders kan je echt maar HEEL weinig fotos kwijt.
Ja dat had ik al gemerkt ja anders kun je inderdaad maar heel weinig foto's kwijt Wat heb je trouwens een onwijs gave babykamer zeg! Echt helemaal mijn style haha, die schaapjes op de muur waar heb je die vandaan?
Ik heb ook een betaalde (anders kun je maar 10 dagboekitems kwijt), en toen ik de kleur veranderde naar aqua, veranderde de banner mee. Maar dat is volgens mij ook als je geen betaalde hebt. Maar zoals ik al zei, het duurt soms wel ff.