ik ben aan het surfen en zie dat de wachtlijsten voor ICSI in Zwolle 1,5 a 2 jaar zijn? dat kan je toch niet menen!
jeeetje dat klinkt al heel anders maar ik ben helaas op zwolle aangewezen.. maar 2 jaar! pfffff dat is toch niet normaal!
Ja dat is wel erg lang. Maar is dat niet een indicatie? Bij het AMC staat een wachttijd van 2 maanden, maar toen ik het vroeg aan de arts zei hij : nee hoor, je mag direct beginnen.
hoi dagmar, waar kan je dat vinden? ik heb ook al gezocht, maar kon er niks over vinden. 1,5 - 2 jaar is idd erg lang.
Jeetje zeg, als dat zo is kun je beter kijken of je niet naar deventer heen kan. Maar idd volgens mij is het ook zo als je wordt doorgestuurd door je gyn en/of je fertiliteitsarts, dat je dan afhankelijk van je cyclus enzo eigenlijk wel direct kan beginnen. Succes!
Nee hoor! Ik heb in november een gesprek gehad dat we zouden starten met ICSI en ik ben begin januari aan de pil gegaan. De 27ste begin ik met prikken. En dan zit de kerstvakantie er nog tussen! Ik zit ook in Zwolle in de Isala
Bij ons was ook geen wachtlijst, misschien is dat wat op de site staat aangegeven statistisch ofo of verouderd misschien? Misschien even een belletje wagen naar Zwolle hierover?
nou ik heb vanmiddag maar eens gebeld.. en tis inderdaad niet zolang.. hoogstens 2 maande. je kan gelijk beginnen als cyclus etc. t toelaat.... vakanties niet.. dusssss! ik ben happy!
ja idd ... hihi thats me... maar ja, ik las het echt ergens... snap niet hoe ze erbij komen... eerst maar eens afwachten.... of het uberhaupt zover komt of niet..