Vraagje over de pil

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mobius, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobius

    mobius Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Normaal gezien zouden we gisteren beginnen met IVF maar deze is uitgesteld.
    Ik moest woensdag, 1 augustus starten met de pil tot de 18e augustus. Dan zou ik dus gisteren gestart zijn met de IVF.
    Nadat bekend was dat we de IVF moesten uitstellen ben ik de pil gewoon blijven doornemen. In de hoop dat als we weer met IVF konden starten, ik die 2 weken pil kon overslaan.

    Maar nu mijn vraag. Dinsdag was dus mijn laatste pil van de strip. Maar vandaag om 15u moet ik een kleine ingreep ondergaan. Helemaal vergeten natuurlijk wanneer ik dan mijn ongi kon verwachten! Is ook zo lang geleden dat ik de pil nog nam :oops:
    Nu heb ik alsnog zonet een pil genomen om zeker te zijn dat ik ze vandaag niet zou krijgen (als ik strip zou doornemen zonder stopweek in te lassen had ik dus gisterenavond de pil moeten nemen maar aangezien het nog niet zo lang ochtend is neem ik aan dat dat geen kwaad kan :( )

    Heb ik hier wel goed aan gedaan? En wanneer kan ik nu mijn ongi verwachten?
    En eigenlijk nog belangrijker...zou ik de pil blijven doornemen met in het achterhoofd dat ik toch die 2 weken voor de IVF de pil moet nemen?

    Hopelijk kan hier iemand aan uit. Neem het jullie niet kwalijk als jullie d'r geen sikkepit van snappen (heb hele nacht niet geslapen en het is nu ook nog redelijk vroeg :D
     
  2. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja meid, ik denk niet dat wij jou daar antwoord op kunnen geven, wij kunnen je enkel zeggen wat wij "denken" maar of dat juist is...

    jij moet gewoon je behandelend arts opbellen (of assistente) en deze alles voor leggen en die zal jou dan precies kunnen vertellen of het goed geweest is en wat je nu moet doen...

    succes
     

Deel Deze Pagina