durf ze niet samen te leggen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door talia, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    de osteopaat rade aan om erenay van onze kamer af te halen omdat hij snachts niet door slaapt omdat hij wakker word van ons geluid(en van de honger maar das een ander topic).
    wij hebben maar 2 slaapkamers en wilde erenay bij ons houden tot een jaar omdat ik bang ben dat Elyesa hem uit bed gaat halen ofzo.
    weet niet zo goed wat ik moet doen, nu moet ik er snachts nog vaak uit maar ben bang dat als hij bij elyesa ligt dat ik helemaal geen oog meer dicht doe.
    zijn er meiden met ervaring met een kindje van 2.5 en een baby op de kamer?
     
  2. Ramona82

    Ramona82 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    http://www.kijkshop.nl/product/20855/24 ... ngscamera/
    misschien is dit een oplossing..
    deze camera heb ik ook op de slaapkamer van mijn zoontje en werkt ook super in het donker.. de monitor die erbij zit staat op mijn nachtkastje (is maar klein)...als ik in bed lig en iets hoor dan hoef ik maar naast me op het knopje te duwen en zie meteen alles ;) hoef ik tenminste me bed niet meer uit :p
    grtz Ramona
     
  3. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ehhhmmm.... mss zijn dit van die vragen die je beter niet kunt stellen, maar van wat voor geluiden wordt hij wakker dan? Sven heeft tot 3 maanden bij ons op de kamer geslapen en is over gegaan naar zijn eigen kamertje toen hij doorsliep. hij werd nooit wakker van ons en wij hielden er rekening mee dat we stil moesten zijn.

    ik kan me voorstellen dat je eht niet prettig vind om ze bij elkaar te leggen. maar ik zou het ook niet fijn vinden als de oudste wakker wordt, omdat de jongste nog nachtvoedingen krijgt
     
  4. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ons bed kraakt nogal en iedere keer als een van ons zich omdraait word hij dus wakker.
    die camera is echt een super idee.
    wilde eerst een babyfoon met camera maar die zijn nogal prijzig
     
  5. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Als je er voor zorgt dat je bed niet meer kraakt, dan kan je kindje gewoon bij je blijven. Of misschien te simpel gedacht?
     
  6. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    we hebben al alles geprobeerd om dat bed te doen stoppen met kraken, hebben zelfs op de grond geslapen maar dit kan ik niet voor men rug, extra schroeven erin gezet, L ijzers erbij, niks heeft kunnen helpen als iemand een idee heeft...hoor het graag
     
  7. Female

    Female Niet meer actief

    Een nieuw bed....?
     
  8. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Marktplaats staat er vol mee!
     
  9. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    of simpel ikea, ons 140 bed was 49 euro geloof ik. maar goed, dat hangt ook van jullie budget af natuurlijk, niet onbelangrijk
     
  10. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    het is een hele slaapkamer set en om dan een nieuw bed te kopen voor die paar maanden dat hij bij ons ligt is niet de bedoeling.
    zocht eerder tips en ervaringen van mensen die hun kindjes wel samen hebben liggen.
     
  11. loulappie

    loulappie Actief lid

    28 jun 2007
    181
    0
    0
    Horeca
    Lelystad
    Verhuizen?!
     
  12. Ramona82

    Ramona82 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
  13. Lientje76

    Lientje76 Actief lid

    10 aug 2006
    189
    0
    0
    Misschien kan je het ledikantje van de kleinste meteen in de laagste stand zetten? Lijkt mij dat die van 2,5 dan eigenlijk onmogelijk de baby uit het ledikantje kan halen.
     
  14. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    verhuizen is wat drastisch we wonen hier net...
    en idd op de laagste stand zetten maar dan kan hij er wel bij kruipen, elyesa is echt een vindingrijk jongetje en die kan zo van die gekke dingen doen...
     
  15. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    is het mss een idee dat elyesa tijdelijk bij jullie slaapt?
     

Deel Deze Pagina