Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we willen gaan voor een 2de hummeltje Nu hebben we afgelopen maand wel geklust, maar waarschijnlijk pas een dag na de eisprong. Ik weet dat een ei 24 uur blijft leven! Bovendien is mijn cyclus nog niet helemaal wauwiewauw! Nu heeft mijn vriend een probleem met klaarkomen en nu dus ook weer. Maar toch heb ik nu wat dingetjes dat ik denk hmmm wat raar Een raar gevoel in mijn onderbuik, s ochtends mijn bed uit, omdat ik moet plassen S avonds een trekkend gevoel vanuit mijn heupen en een heleboel puistjes Nu heb ik op internet gezocht naar het wat en hoe over voorvocht, maar sjonge wat is iedereen daar tegenstrijdig! Weet hier iemand dan of je nu wel of niet zwanger kan worden van voorvocht of is hier iemand die dat overkomen is?? IK was ook al aan het denken dat ik misschien een blaasontsteking heb, maar dan heb je toch ook een brandend gevoel bij het plassen??? groetjes Mel
Nou antwoord is simpel hoor je kan ZEKER zwanger worden van voorvocht ,Er kunnen zaadcellen in het voorvocht zitten. De kans op een zwangerschap is weliswaar niet heel groot, maar is wel aanwezig. dus wie weet...succes in ieder geval.
Het kan wel, de kans is niet groot, maar is er wel.. Blaasontsteking heb je vaak pijn bij het plassen, en moet je ook vaker. maar puistjes heb ik er nog nooit van gehad Ik zou de huisarts maandag eens bellen om te kijken of ze je urine even wil testen op een ontsteking, of anders rond de verwachte menstratie datum een zwangerschaptestje..
Bedankt voor de antwoorden meiden! Maandag is mijn nod-dag, mits ik deze maand een 28 dagen cyclus heb! We zullen zien!!
ja, vraag het ook maar eens aan Theo Maassen, die de term 'voorvocht-mensen' in zn laatste show had; naar aanleiding van zn eigen kind die ook zo is verwekt.
Je hebt al een hoop antwoorden gehad en daar ben ik het helemaal mee eens: dat kan zeker! En over een blaas-ontsteking, daarvan hoef je geen pijn te hebben bij het plassen hoor! Dat weet ik dan weer uit eigene ervaring. Heb je trouwens al getest???
Was hier zelf ook wel benieuwd naar. Door omstandigheden niet goed geklust. Twee keer geprobeerd, 3 dagen voor me eisprong en de dag erna, mits de eisprong op de verwachte dag kwam. Maar de "zin" zat er niet goed in dus vroegtijdig gestopt tijdens het klussen. Ben benieuwd of ik dan nog een kans maak