mijn vriend en ik hebben een deal gemaakt. hij zoekt een jongens naam en ik een meisjes naam. nu heeft hij de volgende namen verzonnen: Nick Joe Dennis roepnaam Nick maar zelf vind ik de combinatie Nick Dennis Joe beter klinken wat vinden jullie? jennefer
Hmmm om eerlijk te zijn vind ik ze geen van beiden mooi klinken.. Het zijn wel leuke namen maar de combinatie niet zo. Als ik moest kiezen zou ik ook voor de 2e combinatie gaan.
geef niet ik vind ze zelf als combinatie niet echt mooi klinken. maar me vriend wilt ons kind graag vernomen naar twee personen in zijn leven die veel voor hem betekent hebben, maar helaas niet mee kunnen maken dat hij voor het eerst vader wordt Dennis heette zijn vader en Joe was een man die hij heeft leren kennen toen hij 14 was en als zijn tweede vader was. Zijn vader is nu 10 jaar geleden overleden en Joe is vorig jaar overleden. aan een kant denk ik die twee andere namen gebruiken we toch nooit maar probeer hem wel van gedachte te brengen. dat we nick joe of alleen nick dennis gebruiken jennefer
nee vind het ook niet passen.. dan eerder iets met Nick Joe Achternaam als ik moest kiezen ging ik voor combi 1
Ik weet niet of jullie eventueel later nog meer kinderen willen, maar je zou één van de twee namen natuurlijk ook voor een eventueel volgend kindje kunnen bewaren. Dan doe je nu alleen Nick Joe of alleen Nick Dennis en een volgende kindje krijgt dan de andere naam (ervan uitgaande dat je als tweede naam voor een meisje dan een verbastering pakt, zoals Denise, Joelle oid). Is dat een optie?
vind het idd ook geen mooie combi, maar als je dan weet dat het vernoemd is is het toch anders Vind jouw volgorde dan mooier klinken,
Prima zoals je vriend het heeft gekozen. Vind je het echt vervelend in deze volgorde? Ik zou er geen groot punt van maken. Het gaat tenslotte om de voornaam. En bovendien dan komt er misschien ook discussie over de namen die jij verzint.
heb het er over gehad met mijn vriend. nu twijfelt hij over de naam jesse als voornaam. en ook gaat hij nu in de plaats van 3 namen 2 namen doen. dus of nick joe nick dennis jesse joe jesse dennis of jesse nick mannen ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wordt gek van hem heb hem gezegd hoop dat je het weet voor dat het kind er is zie het al voor me en hoe heet hij? hmmmmm daar ben ik nog niet uit. hoop maar dat het een meid wordt. de namen staan al vast jennefer
hihi, nou ja, volgens mij gaat het helemaal goedkomen. En het is niet mannen-eigen hoor, dat twijfelen. Ik ken 3 vrouwen die tijdens hun bevalling of zelfs erna ineens nog een andere naam wilden. Dustwijfelen kunnen we allemaal
jesse joe vind ik ook het mooist eigenlijk. probeer me zin effe door te drijven en minipi ik hoop het wel hoor.