hallo ik ben nu 3dagen over tijd. voor me nod dag, had ik al last dat ik met valgen misselijk ben enzo. heb op me nod dag getest met clear bleu, en die was heel licht. normaal ben ik ook altijd op tijd ongi en meestal nog een dag te vroeg. en heb nu sinds die 3 dagen ook soort krampen net dat je ongi kan worden en ong bij me liezen heb ik steken wat door trekt naar me onder rug. en de zijn kant van me borsten zijn wat gevoelig soms pijnlijk, en je kan goed de aderen zien lopen, dat heb ik noraal nooit. is dit een teken dat ik zwanger ben.
kan, klinkt wel als diverse zwangerschapssymptonen, maar zou als ik jou was nog een testje ertegen aan gooien. Want een licht streepje is ook een streepje, dus positief. Succes.
ja ik ga sowieso nog een keer testen, want die test was op me nod dag dus vandaar nog heel licht ik zat er aan te denken om donderdag te gaan testen dan is het 5 dagen dus dan zal het steepje wel wat duidelijker zijn. ik dacht eerst staan de streepjes ook licht voor gedrukt, maar dat lijkt mij tog niet. maar weten jullie ook wat die steken in me liezen en onder rug zijn. en de wc is me grootste vriend op het moment hahah. als het echt zo postief is, dan wordt het ons 1e kindje wat heel erg welkom is vandaar die vragen.
Die steken komen van je baarmoeder die trekt. Da's wel logisch als je zwanger bent, hoort er helemaal bij. Opnieuw testen is echt onzin hoor: je hebt toch al een streep?
Ik zou wel gewoon lekker opnieuw testen zodat de streep wat dikker is en je het beter durft te geloven Haal anders de digitale! Die is zo duidelijk als het maar zijn kan Die steken zijn normaal. Had ik ook heel erg rond de periode dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden
ik heb nog eentje leggen van cl dus die doe ik donderdag dan wel. en ja het was een heel lichte streep, maarja ze zeggen een streep is een streep tog. en deze pijnen heb ik anders nooit als in ongi moet worden en tijden dus. nou hopelijk is die donderdag dikker, maar sommige vrouwen maken tog mindersnel dat hormoon aan?
streep is een streep, maar ik zou morgen gewoon nog eens testen. En als je de vorige keer een lichte streep had, dan zal die nu iets duidelijker zijn. Veel succes.
Je zou de test op mijn NOD eens moeten gezien hebben... amper zichtbaar (na 5 minuten zelfs nog gewoon blanco maar op de verpakking stond dat je tot 30 minuten later mocht aflezen en na 15 minuten stond er dan toch een mini streepje)! Pas een week later had ik echt een mooi dikke streep. Welke test heb je gebruikt (de mijne was er een van predictor die heel veel HCG nodig heeft)! Succes morgen met testen (als je zo lang kan wachten )!
Nou meid, ik weet niet hoe je zo lang kan wachten met testen. Kon ik dat maar. Dan zou ik nu rijk kunnen zijn.... Ik heb vanmorgen een sensitief test gedaan. Licht 2e streep. Heb gelijk van etos gehaald en geen ochtend urine gebruik weer een 2e streep en die was binnen een paar seconden te zien en duidelijk.
hihi ik had ook geen geduld dus vandaar vanmorge vroeg maar gedaan, en wederom weer super licht moest zowat me vergroot glas er bij pakken. zoe goed moest ik kijken. ik heb nog steeds dat ik vaak moet plassen en soms van die steken en echt zeurderig pijn in me buik en onderrug.
Nou ik zou denken dat je zwanger bent, maar alleen een test kan zkr heid geven he, En ja als je een licht 2e streep heb, ben je echt zwanger hoor. Kijk bij mij. Eerste test gaf licht 2e streepje. En daarna gelijk weer 2x getest. Weer 2e streep!
met wat voor test heb je getest noa ? predictor en clearblue zijn veel hcg nodig om positief te testen
ik heb getest met clear bleu. welke raade jullie me aan dan? ow ik wordt er gek van, van deze onzekerheid, normaal heb ik allen beetje last tijdens me ongi. maar dan komt het ook meteen, entja dit voelt echt anders en die pijn schiet ook wel is uit naar me bil/been.
mmhh kruidat eiegen merk test ...of de paarse van matcare ..... en anders moet je nog even een week wachten ... die van matcare zijn alleen online te bestellen
nou dan wordt het morge maar even naar het kruidvat, moet straks werken en als ik klaar ben zijn de winkels al weer dicht, hopelijk krijg ik dan deze week die vette streep te zien. het zo wel erg leuk zijn.