Even een vraagje voordat ik naar de kruidvat ren. Welke van de huismerk kruidvattesten is nu het beste? Die in de witte doosjes (twee voor 5 euro)? Of die andere iets duurdere variant huismerk? Ik meen dat een van de twee extra gevoelig is, maar welke is dat? Alvast bedankt!
Volgens mij is de duurste iets gevoeliger maar ik heb ook het idee dat ik op de duurste altijd wel iets vaags (blauw streepje) zie en dat heb ik niet met de goedkopere 2 voor 5 euro van de Kruidvat dus ik neem meestal de goedkoopste.Dan maar 4 voor 10 euro dan 1 voor 7 euro...toch?
Bij die "duurdere" had ik een vaag streepje terwijl ilk niet zwanger was.. ik koop deze dus niet meer
Ik haal die goedkoopste ... 2 voor 5 euro. En als die een 2de streepje gaat geven ooit ... dan haal ik dan gewoon voor de zekerheid een duurdere ter controle ofzo ... Maar vooralsnog kloppen ze gewoon helaas. Succes met deze spannende dagen Liefs Annemiek
Ja...had ik ook steeds....heel licht blauw lijntje. Maar als hij donker is vertrouw ik het wel maar met lichte vage lijntjes niet.Dan moet je toch weer een andere test doen om te dubbelchecken.
ik heb de goedkopere gebruikt. gisteren gaf deze positief aan. Vandaag weer getest, met de 2e en één van DA en allebei positief.
als het goed is wel. Maar ik wacht nog even zondag af. Dan test ik nog een keer. Mijn cyclus is onregelmatig, dus ik weet niet precies hoelang ie deze maand is.
maar je hebt die positieve testen in ieder geval in the pocket! Nog even een keer testen voor de zekerheid en dan lekker ervan genieten
moeilijk zeker om te geloven dat het miss zo is? (ik heb het zelf nog niet mee mogen maken, nog niet...... )
De duurdere van het kruidvat is het meest gevoelig! Hier test ik eerst met de goedkopere, heb ik daar een streep, dan daarna bij een lichte streep, nog eens met de duurdere voor een beter resultaat!