Hallo Verloskundige, Ik ben vandaag weer ( met hulp) ongesteld geworden. Daar ben ik uiteraard erg blij meer. Maar hoe eerlijk is nu de kans dat mijn cyclus weer normaal gaat doen na deze opgewekte menstruatie? Ik had voor de zwangerschap en MK een redelijk normale cyclus. Ik weet dat iedere vrouw anders is en dat ik me nergens op moet vastpinnen. Maar kan het zijn, dat mijn hormonen na de hulp van de proverakuur weer hun werk gaan doen? Ik wil het zelf 6 weken de tijd geven om weer opnieuw ongi te worden en anders bel ik de gyn. ( is dat een reeele gedachte) Ook ben ik begonnen met tempen in de hoop dat ik een eisprong kan traceren. Groetjes Hope
Hoi Hope, Ik heb eerlijk gezegd daar niet veel verstand van. Ik verwacht dat je normale menstruatie weer gewoon op gang komt, zeker na een kuur. Maar precies en hoe groot de kans is dat je menstruele cyclus weer normaal wordt, weet ik niet. Je moet doen waar je prettig bij voelt, dus bel je na zes weken met de gynaecoloog, vind ik dat heel reeël. Je geeft het even de tijd maar ook niet eeuwig. Groetjes en hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling, Japke