Vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Delphine, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphine

    Delphine Lid

    29 nov 2005
    41
    1
    0
    Gent (B)
    Op 9 september stopte ik met de pil en 4 dagen later werd ik ongi. De volgende keer werd ik netjes na 29 dagen ongi.
    Toen zijn we begonnen aan de 1ste ronde. Maar na 28 dagen (op 9/11) waren de :evil: :evil: er maar toch niet zoals gewoonlijk. Het heeft maar 2 dagen geduurd en het was geen rood maar bruin bloed. (ook niet echt veel)
    Ik ben er maar van uitgegaan dat ik gewoon ongesteld was maar toch vraag ik mij af of dit iets anders had kunnen zijn.

    Ik heb af en toe wel steken in de borsten en pijn (steken en opgezwollen gevoel) in de onderbuik, maar verder kan ik niet echt iets vinden van 'kwaaltjes'.

    Kan iemand mij helpen?
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Het kan ontpillen zijn, maar er is misschien toch een kansje op zwangersschap. Ik zou even wachten tot volgende NOD. Mocht je veel over tijd raken...dan ff testen.
    Suc6 ;)
     
  3. Delphine

    Delphine Lid

    29 nov 2005
    41
    1
    0
    Gent (B)
    Dank je, we zien wel, soms wou ik dat de dagen wat vlugger zouden voorbij gaan!

    Ook voor jou veel succes!!
     
  4. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
     
  5. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    NOu idd, hier wil er ook een dat de tijd kan vliegen, wil ook wel weten of het deze maand gelukt is.
     
  6. Delphine

    Delphine Lid

    29 nov 2005
    41
    1
    0
    Gent (B)
    Hey Elvira en Tonca,

    ik duim voor jullie!!!

    groetjes Delphine
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank je, maar aan het gevoel in mijn onderbuik te voelen zijn de duivels onderweg :cry: . Heb verder ook nergens last van....
     

Deel Deze Pagina