hoi, ik ben nu 7 weken zwanger, heb vanaf deze week heel erg last van misselijkheid, echt de hele dag, maar mijn darmen zijn ook heel erg van streek, de ene keer diaree en de andere keer kan ik weer niet naar de wc, kan dit komen doordat mijn baarmoeder groeit ofzo? en zou het ook gewoon met zenuwen te maken kunnen hebben? ik ben namelijk onder behandeling van de gyneacoloog, en donderdag hebben we de eerste echo, en ik ben enorm bang dat het allemaal niet goed is,dat we geen hartje zien enzo.... en ook mijn borsten zijn enorm pijnlijk,ik vraag me af of dit allemaal normaal is, sorry voor alle vragen, maar ik ben zo bang dat het mis gaat, en zo mega onzeker, liefs en alvast bedankt van maris.
hoi, je hebt gewoon last van zwangerschapskwaaltjes, de hormonen hebben invloed op je darmwerking. Zere borsten kunnen er ook bij horen. Ik hoop dat je een mooie echo hebt! Mirjam
bedankt voor de reactie, heb vanochtend ook gevraagt aan mijn gyneacoloog, en die zei hetzelfde dus gerust nu, de echo vanmorgen was helemaal goed, mooi hartje gehoord,en beep is nu acht weken oud, heel leuk allemaal!