Twijfels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoi Meiden

    Ik heb een beetje een rare vraag wat mij de laatste paar dagen erg bezig houdt.

    Rond mijn vermoedelijke eisprong had ik last van rozige afscheiding wat na 3 dagen veranderde in wit korrelige afscheiding. Nu ongeveer een week later heb ik steeds last van krampen in mijn buik (die ik rond de eisprong niet heb gehad) en mijn buik begint zelfs een beetje op te zetten.
    Weet iemand wat dit kan zijn?
    Ook heb ik de laatste dagen erg last van mijn neus, lijkt net alsof ik nu een veel sterkere geur van alles heb, en heb ik ineens last van emoties.

    Kennen jullie dit?
    Liefs

    P.S ik heb vermoedelijke eisprong neergezet omdat ik ook temperatuur schommelingen heb tussen de 36,3 en 37,1. Daardoor weet ik niet zeker of mijn ei is geweest, en wanneer.
    Verder hebben mijn vriend en ik om de dag geklust
     
  2. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    herken het wel
    Ik heb de meeste symptomen al een keer gehad
    euh meerdere keren helaas nog steeds niet zwanger
    Duim voor jou dat het wel zo is
     
  3. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Heb ik deze cyclus ook last van gehad. Ik had echter direct na eisprong al ongi-krampen. Twee weken later zijn ze als sneeuw voor de zon verdwenen. Mijn migraine is weg... Én ik ben overtijd...

    Mijn testen waren tot nu toe wel steeds negatief.

    Hopelijk heb jij meer geluk... Ik duim voor je! :thumup:
     
  4. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ze zeggen dat je gevoeliger bent voor geuren als je zwanger bent...
    maar hoelang is volgens jou je eisprong geleden, want dan moet het ook nog innestelen enzo, dat kost ook tijd
     
  5. Niet meer actief

    Dat kan ik dus niet met zekerheid zeggen omdat mijn temperatuur elke dag verschilt.
    Officieel als mijn cyclus deze maand goed zou zijn dan zou ik nu een week geleden mijn eisprong hebben gehad.
    Maar ik kan het helaas niet met volle zekerheid zeggen.
     
  6. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Even afwachten dus. De verschijnselen lees je wel vaker hier, maar dat van die 'gevoelige neus' klinkt wel heel erg richting 'zwanger'. Ik hoop 't voor je!
     

Deel Deze Pagina