vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nina20, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina20

    Nina20 Nieuw lid

    7 aug 2007
    4
    0
    0
    Hallo allemaal

    Missschien een hele domme vraag wat ik nu ga stellen maar ik ben er allemaal nog nieuw in.

    sinds feb ben ik gestopt met de pil, en eigelijk altijd wel een cyclus gehad van 29 dagen! dus netjes...
    In juli ben ik gewoon ongesteld geworden (teminste dat denk ik) ongeveer 14 dagen daarna had ik wat bloedverlies....nu moet ik weer ongesteld worden maar het wil maar niet komen. Ben erg moe, zware borsten, en toch wel een soort van buikkramp en elke keer denk ik van: jep ben nu ongesteld maar nog niet! zit nu op de 34 dagen van mijn cyclus! Ik weet dat het wel is voorkomt dat je cyclus wat langer kan zijn, maar kan het ook zijn dat je zwanger bent maar gewoon ongesteld geworden bent? en dus nog helemaal niet door heb dat je zwanger bent!? Of is dit echt heel raar?
    Heb nog geen test gedaan omdat ik zoiets heb van: "nee joh dat kan niet"
    maar wilde het toch voor de zekerheid is navragen!?

    Groetjes Nina
     
  2. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Hmmm, ja, het enige wat je kunt doen is testen. Sommige vrouwen verliezen wel wat bloed, ook al zijn ze zwanger.
    Don't get your hopes up, het kan ook heel goed zijn dat je lichaam moeite heeft met het op regel houden van je cyclus na pilgebruik. Zoals veel mensen op dit forum je kunnen vertellen: je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden!
     
  3. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kan het niet zo zijn dat dat bloedverlies mte 14 dgn de innesteling is geweest of eisprong? heb je al een testje gewaagd...dan weet je het zeker... laat je het ons weten?
     

Deel Deze Pagina