Vraagjes over de Wobbel

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door FoxyDiamond, 11 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Vraagje voor de Wobbel eigenaren:

    Ik zit erover te denken om er eentje te halen. Daarom een paar vraagjes:

    Wordt het bij jullie veel gebruikt?
    Vanaf welke leeftijd is het leuk? (mijn zoontje is net 1)
    Heb je echt een wobbel met vilt nodig, of kan het ook zonder?
    Gebruiken jullie hem ook zelf, en zo ja hoe? Wat voor oefeningen bijvoorbeeld?

    Bedankt alvast!!
     
  2. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Zoontje is 2,5 jaar en dochter 6,5 jaar. Wobbel wordt door beide veel gebruikt. Vilt is wel handig om je vloer niet te beschadigen en lawaai te vermijden. En het maakt het makkelijker om er met speelgoed op te spelen, want meer grip.
     
  3. honkeytonk

    honkeytonk Fanatiek lid

    5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Zoontje kreeg hem met 9 maanden en gebruikt hem intensief. Is nu 2 jaar. Hier ook met vilt, dat glijd minder en geeft minder beschadigingen. Ik sta er zelf wel eens op de balanceren. Maar meer ook niet.
     
  4. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mijn kinderen zijn 7 en 9 en gebruiken hem veel. Zelf staan we er ook op haha! Vilt is echt nodig, anders beschadig je je vloer.
     
  5. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.900
    3.317
    113
    M’n zoon is 3 en dochter 15 maand.
    Zoon vond hem in het begin niet zo boeiend, maar gebruikt hem nu wel in z’n spel. Auto’s erover en onderdoor. Erop bouwen met blokken, maar ook wel gewoon als stoeltje om te zitten.

    Dochter is een heel ander verhaal, zodra die kon kruipen zat ze erop en eronder, laat zich eraf glijden. Gaat erop staan wiebelen, vindt het heerlijk om erop te schommelen, komt ook vaak bij me zitten om samen te wiebelen.

    Bij m’n zoon zou ik zeggen, 1 jaar is te jong. Maar m’n dochter was dus met een maand of 9-10 er al heel gek op!

    Zelf zit ik er vaak op als de kinderen op de grond spelen, net een mooie zithoogte. En ik lig er wel eens te wiebelen voor de tv.
    En ik sta er ook regelmatig op als de kinderen spelen.
     
    FoxyDiamond vindt dit leuk.
  6. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.311
    1.048
    113
    Hier dochter 1,5 en zoon 4,5 en iedere dag wordt hij wel een keer gebruikt. Dochter klimt er al maanden overheen en glijdt er vanaf. Zoon gebruikt het in zijn spel. Af en toe schommelen. Iedere dag weer een succes.
     
  7. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.627
    3.753
    113
    Mijn zoons zijn 3,5 en 1,5 en hij wordt hier weinig gebruikt. Ze klimmen er wel op en rijden er eens een auto af maar écht mee spelen, nee.
     
  8. Emm27

    Emm27 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.801
    351
    83
    Hier regelmatig mee gespeeld, als ze er niet naar om kijken zet ik hem even op zolder.

    Zoon is 2 dochter 6, vanaf 1,5 wobbelt mijn zoon er op los. Leuk en mooi speelgoed!
    Indien je harde vloer hebt, dan zeker met vilt nemen, enkel bij tapijt niet nodig
     
  9. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Ik wilde het ook aanschaffen maar op de opvang en bieb kijkt ze er niet naar om. Kun jehet niet ergens testen?
     

Deel Deze Pagina