Hallo, Er is al eerder gevraagd naar de ervaringen met een babyzen kinderwagen, maar er kwamen niet zo veel reacties op.... Is er ondertussen iemand die meer ervaring heeft met deze kinderwagen? Ons lijkt de babyzen erg praktisch, maar het moet natuurlijk wel een geschikte wagen zijn voor ons kindje. Ik ben dus heel benieuwd!! Jinne
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd hoe hij bevalt heb nu een Mutsy 4 rider maar erg veel problemen mee dus twijfel om deze aan te schaffen! Groeten, Moon
Op de beurs vorig jaar ontzettend goede reacties op deze wagen... Licht en mega handelbaar... de enige reden waarom wij hem niet gekocht hebben is de verwisselbare kussentjes in de zitting en de ritsjes waarmee je de buggyrugleuning kan laten zakken... dat vind ik echt heel erg knullig...
In eerste instantie waren wij ook enthousiast over de recaro baby zen. Daarna toch twijfels, nog eens naar de babyzaak en goede uitleg gehad over verschillende kinderwagens en mogelijkheden. Ook gekeken naar verschillen. En dan valt op dat het matrasje in de reiswieg wel erg dun is, inderdaad de knullige ritsjes voor het zitgedeelte (weinig steun was onze indruk), het zitgedeelte kan maar één richting op. Onze keuze is gevallen op de Joolz Day, maar die keuze is ieder voor zich. Ik zou zeggen kiijk goed naar de mogelijkheden,verschillen met andere wagens en wat je belangrijk vindt.
Een hele tijd geleden was er hier iemand die hem gekocht had voor haar kindje en ik denk dat zij hem inmiddels al wel een tijdje in gebruik heeft. Weet niet meer precies hoe ze heette iets met Florida of iets. Misschien kun je de zoekfunctie gebruiken en haar een pb sturen? Zal ook nog even kijken of ik het topic kan vinden.