Hoi, volgens het cb voeg je in de 7e maand pap toe aan het menu, maar: 1. Op welk moment van de dag geven jullie dat? 2. En is dat dan pap van rijstebloem? 3. En als je 's avonds een beetje rijstebloem in de fles doet, geef je dan ook nog gewoon pap? (Ik doe niets eerder dan perse nodig, voor het geval iemand aanslaat op die 7e maand. Ukkie heeft eerste half jaar alleen bv gehad en ik voeg nu steeds alleen het noodzakelijke toe)
Ik gaf en geef de pap 's morgens, als ontbijt Met 7 maanden gaf ik de pap van Bambix (geschikt voor kindjes vanaf 6 maanden) Ik ben gestopt met rijstebloem op het moment dat ik Bambix ging geven.
ik heb nooit geen rijstebloem gegeven,ik gaf vanaf een maand of 7/8 een fles melk met bambix s'avonds voor het slapen gaan.nu geef ik het s'morgens
We gaven eerst alleen 's avonds rijstebloem, maar sinds we bambix geven hebben we dat afgeschaft. 's ochtends tussen 6:00 en 6:30 krijgt Koen bambix en dan uit de fles. We hebben het een keer met lepel geprobeerd, maar dat was drama. Koen had gewoon ontzettende trek en met lepel eten duurt dan veels te lang Groetjes, Kim
wij geven bambix pap sochtends als ze wakker is en dan gewoon uit de fles (meestal rond 7u) s'avonds voor het slapengaan krijgt ze een fles met rijstebloem erin.
IN het begin gaven wij de bambix in de ochtend en in de avond. Nu alleen nog maar in de ochtend in de fles, want meneer heeft voor de ochtend geen geduld voor een lepel. Nu geven we in de avond een pyama papje
wij hebben rijstebloem gegeven tot 6 maanden 's avonds in de fles, vanaf 6 maanden zijn we bambix gaan geven 's ochtends en dan van een bordje, eerste dagen was ff moeilijk maar gaat dat super. En hij krijgt alleen 's ochtends pap, 's avonds niet meer
Mijn kids hebben eigenlijk nooit pap gehad. Ze kregen gewoon melk tot ze een boterhammetje konden eten. Komt misschien ook wel omdat ik zelf helemaal niet van pap hou