Vragen vroege miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door maxsade, 17 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maxsade

    maxsade Lid

    19 jan 2012
    30
    6
    8
    NULL
    NULL
    Hoi,

    ik heb vorige week vrijdag met 5+5 dagen een miskraam gehad. Het bloeden begon spontaan en heeft in totaal ongeveer 5 dagen geduurd, niet heel heftig maar wel stolsel verloren. De testen zijn inmiddels licht maar er is nog een heel licht streepje te zien. Weten jullie hoe lang het duurt voordat de hcg helemaal uit je lichaam is en kan het kwaad dat ik nu nog steeds heel licht een streepje zie?

    Ik heb normaal een cyclus van tussen de 26 en 28 dagen, moet ik nou beginnen te tellen bij het begin van de miskraam (het bloeden)?

    Hopelijk kan iemand helpen en alvast heel erg bedankt voor het reageren!!!
     
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Pas als je testen wit zijn is hcg echt weg is kan er weer een eisprong plaatsvinden. Dus je kunt nu nog niet beginnen met tellen helaas...
     
    maxsade vindt dit leuk.
  3. shanaa

    shanaa Lid

    17 nov 2019
    11
    17
    3
    Vrouw
    Hoi Maxsade. Jammer genoeg heb ik 3 maanden geleden hetzelfde als jou gehad. ik was 5weken en 4dagen ver. Toen bleef mijn test ook nog eventjes heel licht zichtbaar. Volgens de gyne kon ik die maand terug een eisprong krijgen aangezien het een heel vroege miskraam was en de hcg dan ook sneller verdwijnt, al zei hij wel om beter een maandje te wachten. Maar hij zei wel dat ik dan inderdaad vanaf het begin van het bloeden moest tellen zoals het met een menstruatie zou zijn. heel veel sterkte en hopenlijk ben je er een beetje mee geholpen !
     
  4. shanaa

    shanaa Lid

    17 nov 2019
    11
    17
    3
    Vrouw
    ps. mijn hele cyclus is wel veranderd na de vroege miskraam
     
  5. maxsade

    maxsade Lid

    19 jan 2012
    30
    6
    8
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Klinkt positief als het snel weer kan. We zijn al een jaar bezig en lees dat je na een mk kans hebt dat je snel weer zwanger bent, dus daar hopen we op. Na hoeveel dagen waren jouw testen weer wit?


     
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Na een miskraam heb je evenveel kans om zwanger te raken als voor de miskraam. T is niet dat je extra vruchtbaar bent helaas. T is dan toeval.

    T is niet te zeggen hoe snel jouw lijf de hcg opruimt, ik hoop snel voor je. Sterkte.

    Je cyclus kan nu ook wat langer zijn, dat de eisprong later komt. Of deze maand geen eisprong, t is niet te zeggen
     
  7. shanaa

    shanaa Lid

    17 nov 2019
    11
    17
    3
    Vrouw


    als ik het me goed herinner na iets minder dan een weekje ongeveer, ik en mijn man waren ook al meer als een jaar bezig. Nu zijn we deze ronde met ovulatietesten begonnen en direct mijn eisprong gevonden en nu terug pril zwanger (al ben ik door de vroege miskraam van vorige keer natuurlijk nu redelijk bang dat er terug iets zal gebeuren). Ik heb ook gehoord dat ze zeggen dat je na een miskraam meer kans maakt, maar of dit waar is betwijfel ik eigenlijk, ik denk dat je gewoon evenveel kans maakt als zonder een miskraam.
     
    maxsade vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina