Vreemd land... eerste miskraam... en nu???

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door roos23, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

    roos23 Bekend lid

    6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wij hebben 2 gezonde kinderen. Totaal als verassingen erachter gekomen dat we zwanger waren van een 3de wonder. Het was even schrikken omdat we er niet mee bezig waren maar ooh wat was je welkom. Helaas mochten we maar 5 dagen van dit nieuws genieten. We zitten in turkije op vakantie en ik krijg hele erge buikkrampen. Lig kronkeld van de pijn en iedere keer na uet plassen bloed verlies. Ziekenhuis in maar met 5 weken was het afwachten. Paar dagen bleef het alleen bloed verlies met naar een wc gaan en een paar kleine stolsols. Nu ben ik gisteren echt een prop verloren en dacht dat dat het was. Ook vandaag een soort gelijke prop alleen wel kleiner. Vanaf vanmiddag ineens geen bloed meer na het plassen etc en heb ik alleen nog de buikpijn. Overal lees je dat je na een miskraam een flinke menstruatie bloeding krijgt maar dat heb ik helemaal niet???? Is het dat wel doorgezet al genoeg of kan iemand mij vertellen hoe het bij jullie in zijn werk ging?
     
  2. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.325
    830
    113
    Bij mij stelde het minder voor dan normale menstruatie. Pas de menstruatie erop was wat heftiger dan normaal.

    Maar de buikpijn zou wel weg moeten gaan lijkt me..hou jezelf goed in de gaten en sterkte!
     
  3. Liefste baby

    Liefste baby Actief lid

    3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Bij mijn miskraam met 6 weken heb ik wel bloedverlies gehad maar een beetje vergelijkbaar met een normale menstruatie en heel kort. Buikkrampen heb ik niet gehad. Als je terug bent in Nederland zou ik naar een verloskundige gaan voor een echo om te controleren of je baarmoeder schoon is.
    Heel veel sterkte, want het is al niet leuk, maar op vakantie is helemaal K..
     
  4. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar ga er niet direct vanuit dat het een miskraam is. Het feit dat je aangeeft dat je niet echt bloed meer verliest kan best eens aangeven dat het toch doorzet.
    Bloedverlies en zelfs propjes verliezen kan voor komen in het begin. Inclusief buikkrampen.

    Zelf heb ik ook enorm buikkrampen gehad in het begin, ik kon echt niet overeind staan meer en was ook erg bang dat het een miskraam ging worden maar je ziet het; bij mij heeft het doorgezet!

    Ik zou wel je verloskundige even bellen voor info en regelen dat je bij thuiskomst langs kunt komen om vast te stellen of je inderdaad een miskraam hebt (gehad) of niet.
     

Deel Deze Pagina