Vreemde Action zs test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miepske1980, 5 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepske1980

    Miepske1980 Fanatiek lid

    29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Grrrrr... moet ff mijn ei kwijt.
    Na een dikke week allerlei verdachte kwaaltjes te hebben en een negatieve test voor NOD, heb ik weer een poging gewaagd om een antwoord te krijgen. Dus vanmorgen weer heel enthousiast over een Action test geplast; de laatste die ik thuis heb liggen...
    In plaats van binnen 5 minuten antwoord, liet de test op mij wachten... pas na 5 minuten verscheen een half controle-streepje en het testvlak bleef geheel roze... 30 minuten later was het testvlak nog roze... Een paar uur later nog gekeken... ziet eruit als een gewone negatieve test.
    Pffff heb ik weer... Denk dat ik de test gewoon als onbetrouwbaar moet beschouwen, toch? Heb vaker Action testen gebruikt, ook bij vorige zwangerschap en nooit problemen mee gehad.
    Ik twijfel nu of ik niet beter KV testen kan halen, of toch de Action binnen moet stappen (ze zijn zo lekker goedkoop)
    Zijn er meer dames hier die rare testen hadden?
     
  2. maybee2

    maybee2 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ik zou zowieso voor kv 2v5 gaan die zijn een stuk gevoeliger dan action! Het lijkt erop alsof de test te langzaam doorliep. Als je toen geen streepje stond en nu ook niet denk ik dat ie gewoon negatief is.
    Als je het zeker wilt weten zou ik gewoon even naar de kruidvat gaan!
     
  3. QueenC

    QueenC Fanatiek lid

    16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen maar het is vrij duidelijk dat je test niet goed gegaan is :D toch?
    Action is gewoon prima hoor, dit kan wel eens gebeuren met alle testen.

    Ik vertrouw action tegenwoordig meer dan kruidvat
     
  4. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Mee eens

    Wasrschijnlijk hen je er te lang over geplast ;)
     
  5. Missmadeliefje

    Missmadeliefje Bekend lid

    4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Ik plas er nooit over heen maar doe het altijd in een bekertje en dan de stick erin, en zie hem dan verkleuren, als hij aan het einde is haal ik hem eruit en wacht af :)
     
  6. Beckje

    Beckje VIP lid

    12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    volgens mij moet je hem maar een paar tellen onder dompelen... (nouja het uiteinde dan natuurlijk haha)
     
  7. Talvi

    Talvi Niet meer actief

    Ik deed 10 seconden de stick in een bekertje met opgevangen urine. Action testen werken gewoon goed hoor. Bij duurdere testen kom je ook wel eens een foutje tegen.
     
  8. Miepske1980

    Miepske1980 Fanatiek lid

    29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dankje voor de reacties!

    Ik zal die tip voor urine opvangen in een bekertje onthouden! Wist niet dat 'te veel' niet goed was. Ik wacht nog even voor ik een volgende test doe... Hopelijk over een paar daagjes meer duidelijkheid voor mij :)

    Het wordt wel spannend zo ;)
     
  9. Missmadeliefje

    Missmadeliefje Bekend lid

    4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Nou ik zie hem altijd kleuren en aan het einde haal ik hem eruit,mis denk ik rond de 10/15 sec, en heb toch echt bij de twee miskramen en de zwangerschap action testen gebruikt en waren gewoon positief :)
     

Deel Deze Pagina