Ik heb deze week een mand gekocht bij de action. Eentje met een deksel. Nou hebben we al een paar dagen het idee een vreemde geur in huis te hebben en nu kwam hubbie er net achter dat het waarschijnlijk de mand is. Deze heeft een soort tabak geur... Vrij sterke lucht dus, en dat is wel wat lastig. Mijn vraag: herkent iemand dit? Hoort het bij deze manden (zijn ze gemaakt van tabaksplant oid....ja je bedenkt toch iets..)? en zo ja hoe zorg ik ervoor dat die lucht eruit gaat, want het is uiteraard de bedoeling dat er straks van alles ingestopt word en dan komt ie op een kast te staan, maar het lijkt me niet fijn dat alle spulletjes die erin zitten ook die geur overnemen.... Alvast bedankt!
Ga naar de Action en snuffel daar eens aan de mandjes :-D Wat als je er een (bijv. Robijntje) geurbuiltje in doet? Manden ruiken altijd...(naar mandjes in mijn ogen). Het is wel een natuurproduct. Elmo
Ja of een zwitsal geurdingetje, lekker! En idd, manden stinken altijd, vooral die zeegras dingen. Bah!
Ja weet dat manden altijd wel wat geur verspreiden zeg maar....alleen een tabaklucht vind ik toch weer een beetje vreemd. Mandjes ruiken naar mijn mening wel altijd lekker naar natuur, maar dit is niet echt een lekker luchtje.... Bedankt voor de tips....geurbuiltje had ik stom genoeg nog niet aan gedacht. Maar bedankt zal direct morgen er wat gaan halen!
of misschien zo spray om nare luchtjes te verwijderen? De mand even daarmee in sproeien. Tja ik roep ook maar wat
Zoals nagenoeg alle meuk bij de Action komt het uit China. Die containers daar spuiten ze zooi in om alle ongedierte te doden. Voor mij een reden om het niet te kopen... Maar mandjes ruiken doorgaans wel houtig - kruidig ja... Lekker toch?
ja houtig en kruidig vind ik ook echt geen probleem...het gaat mij om die tabakslucht en of mensen dit herkennen van mandjes van de action... Bedankt voor de tips meiden!
@nettie: ik heb ze ook van de action en je hebt helemaal gelijk! Ze ruiken niet naar riet ofzo, maar echt naar shag, erg goor. Ik heb er nu zwitsalzeepjes inliggen en het is al wel minder geworden, maar blijf het een vervelende geur vinden, helemaal op de slaapkamer waar wij ze hebben staan.
ik werk dus bij xenos en bijons ruiken ook de mandjes. dit komt doordat ze tijdens vervoer ook zijn ingespoten met insecten werend middel. en dus laat ff je mand paar dagen buiten luchten. als er stof inzit dat ff in de wasmachine. succes
Gebruik nu het geurbuiltje van robijn....werk enorm. Heb er eentje in en een erop liggen en de kamer ruikt nu meer naar robijn dan naar het mandje dus ben weer blij, bedankt voor alle tips meiden!
Jah. Inderdaad. Gezelligheid zit voor mij in lekker (buiten) zitten, wijntje, fijne muziek, familie, een paar kaarsen en niet in 'spulletjes' Maar de cd speler komt wel uit China. Maar het is niet te vermijden eigenlijk.