Vreemde menstruatie tijdens borstvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Priscilla101298, 1 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla101298

    Priscilla101298 Niet meer actief

    Hallo mama’s!

    22 oktober ‘20 ben ik bevallen van ons prachtige zoontje. M’n zoontje is dysmatuur en nog steeds erg klein. Hij krijgt nog borstvoeding naast z’n vaste voeding.

    Na de bevalling ben ik gaan menstrueren op:

    06-12 december 2020
    04-09 februari 2021

    En nu ben ik al 4 dagen weer aan het menstrueren. Echter is het niet zoals de vorige 2 menstruaties.

    Bij m’n vorige 2 menstruaties had ik normaal rood bloedverlies. Nu heb ik alleen maar heel weinig en alleen maar bruinverlies gehad.

    De wens voor een 2e kindje is er, wij gebruiken dus geen anticonceptie. Echter heb ik voor m’n menstruatie 2 x getest en beide negatief. (Sensitest en CB)

    Is iemand hiermee bekend?

    alvast bedankt!
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Hier een kindje van september 2020 en ook nog borstvoeding.
    M’n cyclus is nog steeds geen cyclus te noemen. Ben nu 2x ongesteld geweest heel erg heftig.
    Nu al een paar dagen wat sportief maar nog geen menstruatie hoewel ik wel merk dat m’n hormonen aan het werk zijn.

    Bij m’n dochtertje ook lang een puinhoop geweest. Pas na een jaar toen ik de nachtvoedingen af ging bouwen en overging op ochtend en avond voedingen kwam er langzaam weer regelmaat in. Maar pas met ruim 1,5 was het weer normaal.
    We wilden met een jaar voor een tweede gaan. Het duurde toen ook 8 maanden voor ik zwanger was terwijl dit voor m’n dochtertje altijd de eerste ronde raak was.

    het kan dus echt lang duren voordat je cyclus hersteld is. Zeker bij borstvoeding
     

Deel Deze Pagina