Heeft iemand van jullie ervaring met enoooooorm veel afscheiding na de ovulatie? Heb dit vorige cyclus ook gehad, maar iets minder erg. Toen was ik niet zwanger. Duurde ongeveer 1 tm 6 dpo. Deze cyclus weer opnieuw. Maar dan nog veel erger. Ben nu 5 dpo. Had zondag de positieve ovulatietest en vruchtbaar slijm. Sorry voor de details: gisteren en eergisteren 3 inlegkruisjes vol over de dag heen. En elke keer met afvegen heel veel. Vandaag leek het minder. 1 inlegkruisje gebruikt en weinig naar de wc gegaan (weinig gedronken). Finaal erdoorheen gelekt tegen de avond. Echt absurd. Het is een beetje waterig/lotion achtig wit/gelig. Hoe kan dit? ik durf al niet meer te hopen dat het een symptoom is. Heb elke maand ook veel last van pms dus die klachten en symptomen zijn bij mij overeenkomend.
Sorry, ik kan je hier helaas niet mee helpen. Ik droog normaliter vrij ver op (of soms helemaal). Mocht het aanhouden in deze hoeveelheden, misschien toch even de dokter bellen? Lijkt me niet prettig voor je, sterkte. Hopelijk loopt het uit op een prachtige positieve test
Ik herken dit... Heel irritant.... sinds de geboorte van onze dochter is het erger geworden. Ik kan echt niet zonder inlegkruisje dan. Voor mij is het geen symptoom maar hoort dit gewoon bij mijn cyclus
Hier ook eerst veel vruchtbaar slijm en daarna veel wit slijm. Heb het elke maand tot vlak voor de menstruatie, dan word ik heel kort droog en dan start de nieuwe cyclus. Helaas geen zwangerschapssymptoom dus.
Hey! Ik heb weleens gelezen dat het ook kan wijzen op een bevruchting. Het kan natuurlijk alsnog niet verder groeien na bevruchting, waardoor je toch ongesteld wordt en je geen positieve zwangerschapstest hebt gezien, terwijl er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden. Succes! Ben benieuwd xx
Ik heb dit 3 keer gehad, en alle drie de keren was ik zwanger! Deze maand is het ook zo dat ik enorm veel waterige afscheiding heb en heb positief getest. Normaal is het droog en korrelig.
Ik herken dit wel... Heb dit sinds mijn miskraam Ook. Maar hier niet zwanger, dus helaas zegt het niets over wel of niet zwanger. Hoop voor jou dat het toch wijst op een zwangerschap.
Hier heel verschillend! Bij mijn vorige zwangerschap was ik juist droog voor nod en toen zwanger. En bij deze en mijn eerste zwangerschap had ik wel wat afscheiding en ook zwanger.
Hier maakte het helaas ook geen verschil, was niet zwanger die ronde. Zal wel door hormoonschommeling komen