Vreselijk veel afscheiding na ovulatie!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DangerBlonde, 18 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Heeft iemand van jullie ervaring met enoooooorm veel afscheiding na de ovulatie?
    Heb dit vorige cyclus ook gehad, maar iets minder erg. Toen was ik niet zwanger. Duurde ongeveer 1 tm 6 dpo.

    Deze cyclus weer opnieuw. Maar dan nog veel erger. Ben nu 5 dpo. Had zondag de positieve ovulatietest en vruchtbaar slijm.

    Sorry voor de details: gisteren en eergisteren 3 inlegkruisjes vol over de dag heen. En elke keer met afvegen heel veel. Vandaag leek het minder. 1 inlegkruisje gebruikt en weinig naar de wc gegaan (weinig gedronken). Finaal erdoorheen gelekt tegen de avond.

    Echt absurd. Het is een beetje waterig/lotion achtig wit/gelig. Hoe kan dit?

    ik durf al niet meer te hopen dat het een symptoom is. Heb elke maand ook veel last van pms dus die klachten en symptomen zijn bij mij overeenkomend.
     
  2. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Niemand?
     
  3. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Sorry, ik kan je hier helaas niet mee helpen. Ik droog normaliter vrij ver op (of soms helemaal). Mocht het aanhouden in deze hoeveelheden, misschien toch even de dokter bellen? Lijkt me niet prettig voor je, sterkte. Hopelijk loopt het uit op een prachtige positieve test :thumup::)
     
  4. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Ik herken dit... Heel irritant.... sinds de geboorte van onze dochter is het erger geworden. Ik kan echt niet zonder inlegkruisje dan. Voor mij is het geen symptoom maar hoort dit gewoon bij mijn cyclus ;)
     
  5. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook eerst veel vruchtbaar slijm en daarna veel wit slijm. Heb het elke maand tot vlak voor de menstruatie, dan word ik heel kort droog en dan start de nieuwe cyclus. Helaas geen zwangerschapssymptoom dus.
     
  6. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Dankjewel dames, ik kan er verder ook niks van maken. We wachten maar weer de NOD af :rolleyes:
     
  7. xoxoLieke

    xoxoLieke Actief lid

    25 dec 2020
    113
    202
    43
    Vrouw
    Hey!

    Ik heb weleens gelezen dat het ook kan wijzen op een bevruchting. Het kan natuurlijk alsnog niet verder groeien na bevruchting, waardoor je toch ongesteld wordt en je geen positieve zwangerschapstest hebt gezien, terwijl er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden.

    Succes! Ben benieuwd xx
     
  8. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Ik heb dit 3 keer gehad, en alle drie de keren was ik zwanger! Deze maand is het ook zo dat ik enorm veel waterige afscheiding heb en heb positief getest. Normaal is het droog en korrelig.
     
  9. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.378
    774
    113
    Ik herken dit wel...
    Heb dit sinds mijn miskraam Ook.
    Maar hier niet zwanger, dus helaas zegt het niets over wel of niet zwanger.
    Hoop voor jou dat het toch wijst op een zwangerschap.
     
  10. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik had dat ook, in die ronde was ik zwanger! Verder nooit gehad.
     
  11. mom2be88

    mom2be88 Bekend lid

    14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Herkenbaar.... toevallig heb ik dit momenteel ook en denk ik: hoezo?!?
     
  12. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik had het ook regelmatig. Het zei hier helaas niks...
     
  13. LaNinaa

    LaNinaa Bekend lid

    1 sep 2020
    834
    1.047
    93
    Vrouw
    Hier heel verschillend!
    Bij mijn vorige zwangerschap was ik juist droog voor nod en toen zwanger. En bij deze en mijn eerste zwangerschap had ik wel wat afscheiding en ook zwanger.
     
  14. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hier maakte het helaas ook geen verschil, was niet zwanger die ronde. Zal wel door hormoonschommeling komen
     

Deel Deze Pagina