Vreselijke dorst, geen zwangerschapsdiabetes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lauram, 11 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauram

    Lauram Lid

    11 dec 2020
    7
    1
    3
    Vrouw
    Hey dames!

    Ik ben momenteel 36 weken zwanger en ik ben alsook hiervoor al een vlotte (water)drinker geweest (3L met gemak)

    Maar nu merk ik dat ik de laatste tijd echt een onlesbare dorst en droge mond heb :(
    Vooral 's nachts dan.

    Ik sta om het halfuur op en probeer een slokje te drinken ipv een heel glas maar de verleiding is te groot :(

    Ik drink overdag met gemak 4 liter... Is dit (veel) te veel?

    Hebben jullie dit ook? En hoeveel drinken jullie?

    Alsook heb ik zoooooo een trek in cola! Terwijl ik dit anders niet lustte...
     
  2. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Herkenbaar! Vorige zwangerschap ook heel veel dorst gehad. Vooral op het einde. Werd er echt wakker van snachts. Nu ben ik weer zwanger en was het een van de symptomen waardoor ik uiteindelijk een test ging doen:p
     
  3. Lauram

    Lauram Lid

    11 dec 2020
    7
    1
    3
    Vrouw
    Ik heb van 24u tot nu al 1,5l water gedronken zo een dorst seg... Maar wanneer is het teveel? Ik maak me er zorgen in soms...
     
  4. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Dat vind ik best veel. Ik ben normaal gesproken niet zon drinker. Dus voor mij is het alleen maar beter denk ik.. Heb je het wel gezegd tegen je vk al? Ik heb het vorige zwangerschap wel gevraagd of het normaal was. Toen deed ze er heel ontspannen over dat dat bij een zwangerschap hoort.. Maar waar ligt dan de grens inderdaad? Te veel lijkt me ook niet goed
     

Deel Deze Pagina