Hallo allemaal, ik heb even een vraagje en ik hoop dat jullie hier antwoord op weten, want ik weet het namelijk niet. mijn vriend heeft voordat ik hem kende drugs gebruikt (coke) hij was niet verslaafd maar gebruikte het wel. hij is er ( sinds dat ik hem ken) helemaal van af en wil dit ook nooit meer gaa ndoen, maaarrrrrr: nu willen we dus binnekort gaan beginnen met proberen om zwanger te worden..maar ik vraag me af.. zou zijn sperma wel in goede staat/conditie zijn, door zijn eerdere durgsgebruik? weet iemand dit? i hope so! alvast bedankt groetjess
Gemiddeld kan je stellen dat sperma dat 'nu' aangemaakt wordt, binnen 2-3 maanden geëjaculeerd wordt. Dus als het al langer dan 3 maanden geleden is dat hij gebruikt heeft, zou het geen directe invloed op zijn sperma mogen hebben. Ik durf me echter niet uitspreken over de schadelijke gevolgen op zijn algemene gezondheid en misschien ook op zijn voortplantingsorganen. (wat een dure woorden allemaal... )
thnx! nee het is al wel langer als een jaar geleden dat hij dat gebruikt heeft, ik hoop dus echt dat alles daar beneden goed zit bij um! zou i kecht wel frusterend vinden als er dalijk iets niet goed is daarzo, en dat hij dat dan mayb heeft verpest met dat stomme drugs gedoe, toen kende ik hem nog niet maar ik moet het er dan wel mee doen..... maar laten we hopen op het beste ik denk er gelukkig wel positief over maar het is altijd afwachten natuurlijk maar in iedergeval thnx!
Maar hij deed het maar eens af en toe? Dan zal het, volgens mij, niet veel 'gevaarlijker' zijn dan alcohol ofzo. (voor vruchtbaarheidsproblemen, bedoel ik dan).
ja hij deed het af en toe, egt niet elke dag ofso. wel een tijdje dat hij het elke weekend deed maar dat is echt al langer dan een paar jaar geleden. dus echt lang heeft het niet aangehouden, dus hoop ik maar dat dat geen vruchtbaarheidsproblemen zal opleveren, maar ik denk het eigenlijk niet maar wou gewoon ff chekke wat mensen hier over wisten wat betekend eigenlijk bij jou naam Pendel caruli: 08'meisje? ik zie dit bij meerdere mensen staan maar weet eigenlijk neit wat het betekend groetjess
Ik heb voor me laten pendelen door 2 mensen. Caruli is één van hen. Ze heeft voor me gependeld en de pendel zei dat ik in september zwanger zou zijn van een meisje. Via volgende link kan je er alle informatie over lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 Lieve groetjes!
nou het zal vast wel goed komen hoor! Mijn vriend heeft ook gebruikt en is ook gestopt toen we wat met elkaar kregen. En dan ken ik er nog wel ergere die nog gebruiken ook coke en elke dag blowen en die hebben ook gewoon een gezond kindje op de wereld gezet! Nu niet spontaan gaan gebruiken he! haha
hahah neeee zeker niet gaan gebruiken, ik ben er vet op tegen! hahaha maar dit geeft me toch wel weer wat meer zekerheid dat het bij ons vast wel goed zal komen thnx meiden!