Vrienden en/of Vriendinnen kwijt geraakt

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door debbie1988, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Meiden,

    De naam van het topic zegt het inprecipe al, zijn jullie veel vrienden en/of vriendinnen kwijt geraakt sinds jullie zwangerschap/bevalling?

    Ik ben namelijk wel heleboel vriendinnen kwijt geraakt, ik ken ook maar weinig mensen in amsterdam. Ik vind dit vaak wel heel erg jammer, ik ben helaas ook niet iemand die snel vriendinnen maakt namelijk.
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ben weliswaar geen tienermoeder (want je had dit daar nl bij neergezet) maar ja, ik ben mn beste vriendin kwijt geraakt. :( Aan de ene kant doet t me pijn dat ik zo aan de kant gezet ben omdat ik volgens haar niet te genieten was in t begin vd zwangerschap (was nl ook nog s gestopt met roken).. maar goed. Aan de andere kant.. wat heb je dan ook aan zo'n vriendin. Ik vind, vriendinnen horen je te steunen door dik en dun. En ook ik heb geen vriendinnen hoor! Ja van de vriendengroep van mn man, maar die tel ik niet mee.. Dat zijn meer meiden met wie ik wel leuk kan praten op n verjaardag ofzo.
     
  3. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja ik ben ze ook kwijt geraakt.. Niet zo zeer toen ik zwanger was maar ook al daarvoor..achjaa ze moeten het zelf maar weten als hun mij liever kwijt zijn tja dan heb ik ze echt niet nodig!
    Maarja af en toe mis ik de gezelligheid wel..
     
  4. sillaah

    sillaah Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    geld voor mij precies hetzelfde !
    ik mis wel vaak gewoon een echte hartsvriendin om zo te zeggen,
    voel me toch wel af en toe alleen.
     
  5. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    heey meiden,

    Ik was ze al kwijt toen mijn vader ongeval kreeg. het werd te moeilijk voor ze en bleven dus weg, behalve dat ik heel vervelend vond, weet ik ook dat dit dus ook geen echte vriendschap was. het was vroeg of laat toch gebeurt. De vrienden waar ik mee opgegroeid ben heb ik nog en dat zijn er precies 2! Ik heb ondertussen wel nieuwe vrienden. Beter een goede buur dan een verre vriend!
     
  6. almira

    almira Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Ik ben ze kwijt geraakt toen ik ben gaan samenwonen op een ander dorp!
    Ben nu weer terug komen wonen op het dorp waar ik eerst woonde maar het zou nooit het zelfde zijn!
    Gelukkig kan ik wel nog lekker met ze babbelen, heb ze gisteren nog gezien, was weer zoals vanouds.
    Ze zaten allemaal aan mijn buik en wilde graag voelen hoe het voelde als een baby trapte op beweegt in je buik.
    Ze hadden geluk want de kleine liet zichzelf ff voelen!
     
  7. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    gelukkig niet.. onze relatie is atijd een beetje maggertjes geweest.. we vertelde altijd alles, maar kwamen niet altijd bij elkaar over de vloer..
    dus niet zo veel verschillen
     
  8. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    ik ben ook een aantal vriendinnen kwijt geraakt toen ik zwanger raakte, nu door de jaren heen heb ik heel veel vriendinnen die net als ik jonge mama zijn geworden

    xxx Maria
     
  9. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    ik ben ook een aantal vriendinnen kwijt geraakt toen ik zwanger raakte, nu door de jaren heen heb ik heel veel vriendinnen die net als ik jonge mama zijn geworden

    xxx Maria
     
  10. DutchAngel

    DutchAngel Actief lid

    5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Ook ik ben echt iedereen kwijt geraakt en had daarna nog wel wat vrienden en vriendinen gemaakt maar zonder kinderen en is dus nu ook weer weg allemaal...
    Op dit moment zijn jullie allemaal maar mijn vriendinen haha waarom in het echt heb ik ze dus niet vind ik heel erg jammer lijkt me heel fijn om zowiezo 1 vriendin tehebben.. en lijkt me heel leuk om mensen teleren kennen die ook kinderen hebben want die snappe jou werledje zeg maar... maar er komt vast wel weer een vriend of vriendin in me leven :)
    En alles wat weer is verdwenen van die zogenaamde vrienden en vriendinen waren geen Vrienden dus ben blij dat die zogenaamde vrienden zijn verdwenen :p:p

    Groetjes Brenda
     
  11. essepes

    essepes Actief lid

    18 aug 2006
    198
    0
    0
    Hier eigenlijk geen vrienden kwijtgeraakt. Had niet heel veel goede vriendinnen (3), maar ben ze zeker niet kwijtgeraakt. We trekken nu eigenlijk meer met elkaar op dan ooit. En dat we in totaal verschillende wereldjes leven op dit moment stoort ons echt niet in onze vriendschap. Al zou het wel fijn zijn om een vriendin te hebben die ook jong moeder is, die snapt sommige dingen die je meemaakt waarschijnlijk beter dan iemand die geen kind heeft.
    Maar als ik jullie reacties zo lees heb ik niet zoveel te klagen...Wat een vriendinnen zeg :S!

    Liefs esther
     
  12. Gerieke

    Gerieke Actief lid

    6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Mn beste vriendin raak ik nooit kwijt! Gelukkig niet!
    Maar de vrienden waar we altijd in het weekend mee gingen stappen enzo, ja.. dat gaat verwateren! We merken het nu al, ze vragen ons niet mee meer in het weekend, erg jammer dat dat zo moet! Ze zeggen zelf dat dat niet zo, maar wat is het anders dan?!
    Ik hoop dat ze er wat aan gaan doen (hebben het ze gister gezegd) en hoop dat ze straks als de kleine er is, dus als we niet meer zoveel stappen, dat ze dan af en toe nog wel eens langs komen!
    Zou het anders echt heeeel erg jammer vinden!

    Maar ik vind het echt sneu van de mensen die je laten stikken omdat je zwanger bent!
    Contacten worden anders, daar ben ik zeker van! Maar ze kunnen toch af en toe nog wel eens langs komen?!
    Ik had het zelf iig niet zo gedaan!
    Liefs
     
  13. munt

    munt Actief lid

    11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    nee bij mij precies hetzelfde raakte ze kwijd toen ik verkering kreeg met mn mannetje 5 jaar geleden
     
  14. Niet meer actief

    ik krijg ineens meer "vriendinnen"

    Ik zet dat tussen haakjes omdat ze nu ineens contact willen... hoezo omdat danisha er is ;)
     
  15. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    nee geen vriendinnen kwijtgeraakt aantal hebben al kinderen en de anderen zijn het ook gewend om vriendinnnen met kinderen te hebben
     
  16. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja hoor, hier ook...
    Je merkt toch dat de meeste vriendinnen nog een heel ander leven hebben dan mij en daardoor groei je uit elkaar...
    Ik ben ook een hele goeie vriendin kwijtgeraakt.
     
  17. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Misschien leren we hier wel vrienden/vriendinnen kennen hahahaha, wie weet ;)
     
  18. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik hoop niet dat ik mijn vriendinnen kwijt raak.
    Ik bel om de 2 dagen met ze, om ze zo veel mogelijk op de hoogte te houden. Ook mail ik heel veel (iedere week) met mijn oude klasgenootjes, waarmee ik altijd elk weekend uit ging. Ze vinden het allemaal super leuk dat ik ze mail!

    Ik probeer toch echt zo veel mogelijk mensen te vriend te houden. Zou het namelijk heel erg vinden om strax geen vrienden meer te hebben, dat is niets voor mij!

    Liefs kiss
     
  19. Siem

    Siem Actief lid

    7 apr 2007
    399
    0
    0
    veel vriendinnen kwijtgeraakt , ze vonden het bijv. irritant dat ik niet alles meer kon doen, met ze kon winkelen of uitgaan. maarja niet mijn probleem hor.
    wel willen ze allemaal straks oppassen en op kraamvisite komen ( zelfs mensen die mij voor alles en nog wat uitmaken omdat ik jong zwanger ben ) maar dat kunnen ze dus mooi vergeten ;)
     
  20. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    dat valt mij ook op.
    Mensen die ik al 6 jaar niet meer heb gesproken horen via via dat ik zwanger ben (zulke dingen gaan echt snel :O ) en vinden het heel interessant en willen ineens oppassen.. Nou heel lief hoor, maar daar zit ik niet op te wachten.
    Heb genoeg mensen die wel kunnen oppassen, mocht het nodig zijn, zoals mijn familie..

    liefs kiss
     

Deel Deze Pagina