Vrijgezellen Feest

Discussie in 'De lounge' gestart door Jeem22, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Oke omdat ik ga trouwen in september wil ik ZELF mijn vrijgezellen feest organiseren.. Waarom? Omdat ik mijn vriendinnen niet vertrouw en totaal niet in het middelpunt wil staan en hun me dus de hele dag voor joker gaan laten lopen..!!

Maar wat is er nou voor leuks te doen:(:(

Ik wil vooral een gezellige leuke dag hebben niet stressen ( geen stripper..!! ) En niet TE veel drinken :p

2. namya

namya Niet meer actief

een workshop of zo

bonbons workshop of sushi workshop lijkt enorm lekker en leuk
    daarna lekker loungen ergens...noem maar even iets op hoor

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Bowlen
    Efteling
    Survival
    Beautydag
    (in Best heb je ook een survivalachtig iets zitten, maar dan ook indoor met van die bewegende stieren)

Of gewoon een gezellig potje Twister (vooral met drank op ERG leuk!!!)

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Bonbons is een optie sushi niet ( ik hou niet van rauwe vis bah bah )Die had ik idd al als optie maar hmm twijfel nog zo :(:(

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dat laatste klinkt leuk maar mijn vriendinnen drinken amper... Terwijl ik er juist wel aardig wat van kan :p

6. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik weet iemand die een leuke workshop geeft bonbons maken in de buurt van waar je woont.
    Er leuk, gezellig en lekker.
    Of high tea, sauna, kookworkshop

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owww heeft ze een website ofzo??

Kookworkshop is voor mij niet van toepassing :p
    Heb op de koksschool gezeten:D

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    allereerst: apart dat je je vriendinnen niet vertrouwt met het organiseren van een vrijgezellenfeest dat bij JOU past.. ze zullen toch niet iets voor je organiseren waar jij niet blij mee bent??

ik heb 2 vrijgezellenfeesten gehad voor iemand die net zoals jij niet in het middelpunt wil staan of voor gek. nummer 1 ging zwemmen met dolfijnen (vond ik eerlijk gezegd niet zo leuk voor de rest) en met de andere gingen we een solextour doen op Texel. nou heb je dat ook vast wel dichterbij Den haag. ook het moorddiner schijnt erg leuk te zijn. solextour was erg leuk!! ook opdrachten erbij. bezoek aan boerderij, appeltaart met koffie en pannekoek. vond het erg leuk en de vrijgezel ook.

misschien toch maar eens kijken of een vriendin het kan organiseren? is wel leuk hoor! de verrassing maakt het juist leuk.
    succes!

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nee ik laat het echt mijn vriendinnen niet doen die laten me de meest "rare" dingen doen echt.. Ook al zeg ik dat ik dit niet wil.
    Plus dat ze mensen gaan uitnodigen die ik er niet bij wil hebben..

Als ik het zelf doe dan weet ik wat we gaan doen en met wie ;)

Solex tour heb ik al zoo vaak gedaan met bedrijfs uitjes dat is namelijk DE hit hier in de buurt...

10. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Heb onlangs iets gehoord van een workshop klompen pimpen en tassen pimpen. Zo heb je een leuk aandenken aan de dag.

11. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Een vriendin van mij is mee geweest met een vrijgezellenfeestje waarbij ze eerst naar een fotograaf gingen om proffesionele glamour achtige foto's te laten maken. Helemaal mooi opgemaakt worden, kleding werd speciaal aangepast en vervolgens gingen ze zoveel samen als apart op de foto :D

Daarna lekker uit eten en nog even een cocktailtje drinken in de stad?

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Die laatste 2 klinken ook wel errruggg leuk :D

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mijn tante heeft toen een workshop sieraden maken gedaan.. niet echt in de buurt van Den Haag, maar moet bij jou in de buurt vast wel één zitten.. was erg leuk en mijn moeder kwam echt met een super mooie ketting thuis..

14. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Een fotoshoot laten maken.

15. EmyD

EmyD Niet meer actief

Maar ja, dan is het hele idee van 'vrijgezellenfeest' eraf. Dan zou je net zo goed geen feestje kunnen doen..:). Want jij gaat nu beslissen wat jullie gaan doen, wanneer en wat het voor de rest gaat kosten..;)..

Maar mij lijkt het leuk om bij een vrijgezellenfeest te gaan paaldansen!

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja dan is dat idee er maar af maar ik laat me toch echt geen idioot tshirt aan doen en gekke dingen doen midden in de haagse binnen stad.... Wat ze dus echt gaan doen....

Dan maar voor de save optie en zelf wat leuks bedenken ;)

En anders doe ik t lekker simpel nodig ik niemand uit en ga ik lekker met mn moeder de sauna in...

17. Ik heb vorige jaar voor mijn beste vriendin het ook georganiseerd, we gingen toen in rotterdam erotisch eten. Was heel leuk en niet zo erg als het klinkt. Heel bescheiden want mijn vriendin is ook niet zo van de centre of attention. Was in rotterdam.

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Daar heb ik ook wat over gehoord idd ook ff informeren ;)

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    salsa workshop met cocktails
    of een cocktailworkshop met bbq, wel eens gedaan in scheveningen!

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Met mijn vrijgezellenfeest hebben we een workshop cocktails maken gedaan in de Crazy Piano's in Scheveningen.

Toen mijn vriendin ging trouwen zijn we wezen buikdansen en daarna tapas gaan eten.

Deel Deze Pagina