Vroege innesteling ervaringen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Magnolia29, 17 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Dag dames,

    Wie van jullie heeft er ervaring met een vroege innesteling? En heb je dat gevoeld, zo ja bij hoeveel dpo al?
    En wanneer testte je toen positief?
     
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Deze zwangerschap heb ik het gevoeld .
    Zondagmiddag 15.00 reden we naar ikea. Kreeg in 20 min 3x zn gigantische pijnlijke steek in in mn bm dat ik spontaan auw riep. Moest gelijk denken, o dit is een innestelling. Dit was 7dpo. Op dinsdag 9 dpo in de middag testen en positief.
     
    Lisa890 vindt dit leuk.
  3. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Wanneer is vroeg?

    Op 5 dpo werd ik 's nachts om 3 uur wakker omdat ik moest plassen en voelde ik me alsof ik een gigantische kater had. Zegmaar 15 bier, 4 wijntjes en 2 vodka zo erg. Zware hoofdpijn, kotsmisselijk en enorm duizelig. Maar ik had geen druppel gedronken. Toen ik wilde opstaan om te plassen begon ik te kokhalzen en viel ik bijna flauw. Na 5 minuten snel gaan plassen en weer gaan slapen. Toen ik 's ochtends wakker werd voelde ik me weer normaal. Ik kon er de hele dag totaal niet bij wat ik nou had. Aan het einde van de middag kreeg ik lichte krampjes en een drukkende gevoel linksonder in m'n buik. Op 6 dpo opnieuw lichte krampjes en drukkend gevoel. Op 7 dpo geen krampjes meer, maar nog wel een drukkende gevoel. Verder erg moe, misselijk en wat duizelig. 's Avonds tijdens het eten kreeg ik het bloedheet, leek wel of ik 40 graden koorts had. Temperatuur gemeten bleek het maar 37.7 te zijn.

    De volgende dag op 8 dpo dacht ik dat het misschien wel eens raak kon zijn. Nog altijd moe en misselijk, plus daarbij ook nog hoofdpijn, gevoelige borsten en tepels. Op 9 dpo was m'n buik zo opgeblazen dat ik wel 3 maanden zwanger leek, toen getest en die was positief! Later bedacht ik me dus dat ik me zo belabberd voelde door de innesteling.
     
  4. AniS

    AniS Actief lid

    26 sep 2018
    480
    345
    63
    Vrouw
    Ik voelde mijn eisprong+gebruikte ovulatiesticks. Op 19/11 had ik mijn piek. Dag erop was de piek weg en had ik een heel lichte ovutest. De eisprong pijn verdween dan ook vanzelf..

    5 dagen later geloof ik, kreeg ik terug een soort van eisprongpijn aan 1 kant. Kdacht al dat het niet kon gezien eisprong al voorbij was ..

    Dan had ik die dag ook nog veel afscheiding terwijl ik na eisprong droog ben.
    Op 27/11 was ik denk ik 6 dpo? Ging naar gyne voor controle en ze zag verdikte baarmoederslijmvlies.

    Op 1/12 test gedaan en bleek ik zwanger.

    Nu helemaal niks van symptomen buiten pijnlijke tepels.
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Hier een innesteling op 4 dpo.
    Niks van gevoeld of gemerkt.
    Wel op 6 dpo wakker geworden met pijnlijke borsten en om die reden getest en bleek vaag positief.
    7 dpo mooi licht roze lijntje op de test.

    Oja, ik was zeker van mijn ei dmv temperaturen.
     
    Lisa890 vindt dit leuk.
  6. Nochti

    Nochti Actief lid

    24 sep 2018
    202
    412
    63
    Vrouw
    Niks van gevoeld. Maar wel een positieve test op 7 dpo.
     
  7. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Niks gevoeld toen het toch echt raak was.
     
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nope niets gemerkt.
     
  9. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Geen innesteling gevoeld bij beide zwangerschappen. Positief getest op (achteraf gezien) 9 dpo.
     
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Niks van innesteling gevoelt, wel 2 bloed stipjes op mn wc papiertje gehad, getest op 10 dpo, en was mooi positief :)
    Had voor en na positieve test wel krampjes en steekjes maar had ik elke ronde dus verwachtte er niets van :) (tot @RoGiJuLi zei dat ik toch maar moest testen gewoon op 10 dpo :p ) nog altijd heel dankbaar voor al haar hulp, ze heeft er bij mij nooit naast gezeten ♡
     
    Hoebie en RoGiJuLi vinden dit leuk.
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Aaaw dikke knuffel!!
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  12. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Knuffel terug!!♡♡
     
  13. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Ik voelde bij m’n zwangerschap een intense steek bij m’n baarmoeder. Ik stond op vakantie bij een betaal balie van een restaurant en ik krimpte ineens in een van de pijn. Door temperaturen wist ik dat dit 6dpo was. 3 dagen later testte ik thuis een absolute knaller. Achteraf gezien was die steek denk ik een innesteling.
     
  14. Hoebie

    Hoebie Actief lid

    19 dec 2018
    137
    140
    43
    Vrouw
    Op 10 DPO licht positief getest (op 4 december) en op 12 DPO een overduidelijke clearblue vroege detectie.

    Op 1 december (toevallig op mijn verjaardag) kreeg ik een flinke pijnscheut in m'n (ik noem het altijd) sodemieter. Toen ik op 4 december enorme opvliegers en zweetaanvallen kreeg heb ik s'avonds getest en deze was licht positief. Op 5 december vervolgens wat bruin verloren met een klein rood (vermoedelijk) bloedvaatjeachtig iets en daarna nog 1 dag licht roze. Dit was dan waarschijnlijk de innesteling. Op 6 december (12 DPO) een overduidelijke positieve test van Clearblue (vroege detectie).

    (overigens heb ik dat weekend nog over alle sensitesten die ik nog had liggen geplast haha:roflmao:

    Op 11 december een afspraak met de huisarts gemaakt en in de ochtend nog een clearblue wekenindicator getest die 2-3 weken aangaf. Ik zat netjes op schema :thumup:

    7 januari onze eerste echo. Wat gaan die dagen langzaam!!!
     
  15. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Als jij op 4 dec al posi test, kan de innesteling niet pas op 5 dec hebben plaatsgevonden aangezien hcg pas waarneembaar is 2-3 na de innesteling.
    Jouw innesteling was dus op 1-2 dec ;);)
     
    Hoebie vindt dit leuk.
  16. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Beide keren niks gevoeld van een innesteling... Wist ditmaal pas met 6 weken dat ik zwanger was :rolleyes:
     
  17. Bella2018

    Bella2018 Nieuw lid

    2 jan 2019
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik ben nu pas 5/6 dagen dpo. Ben al heel de dag misselijk met vlagen en een weeige maag. Iemand hier ervaring mee? Ook heb ik warmte aanvallen. Voel me erg grieperig, en dat kan natuurlijk ook gewoon een griepje zijn hihi. Proficiat alle dames met de positieve testjes!
     
  18. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Op 5/6 dpo heb je je progesteron piek die deze symptomen kan verklaren, hoeft niks met zwangerschap te maken te hebben, ik heb dit iedere maand.
     

Deel Deze Pagina