Vroege miskraam verloop

Discussie in 'Miskraam' gestart door Followyourdreams, 10 jan 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hoi dames ,
    Ik ben nieuw hier maar na lang mee lezen toch maar aangemeld .

    Ik heb waarschijnlijk een vroege miskraam gehad , positieve test en paar dagen later gaan bloeden .
    In totaal 2 dagen volledig gebloed daarna stopte het en afwisselend nog wat druppels bloed verlies wat direct overging in bruin verlies .

    Het is ons 1e kindje en 1e ronde dus laten het op zijn beloop , wel erg benieuwd naar ervaringen .. kwa verloop en hoe verder ?

    Liefs
     
  2. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meis,

    Ik werd na een positieve test toch ongesteld. Ik ben die dag nog bij de huisart geweest om hcg te prikken. Hcg bleef de weken daarop wel goed oplopen. Heb af en aan toch wel wat bloed/bruin verlies gehad in die dagen. Bij eerste echo 6.5 week bleek mijn bm leeg.

    Door naar het ziekenhuis. Daar dachten ze iets te zien in mijn eileider: buitenbaarmoederlijke zwamgerschap dus. Hcg was toen gedaald. Lichaam heeft het uiteindelijk zelf opgeruimd.

    Bij ons was het ook het eerste kindje en ronde 3.
    We mogen na aanstaande menstruatie weer babydansen.

    Liefs.
     
  3. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Bedankt voor je berichtje !
    Baby dansen ? Sorry wat bedoel je precies haha .
    Heftig ook zeg , fijn dat lichaam het goed heeft opgelost en je eileiders bespaart zijn gebleven !!

    Bloeden is bij mij al enige dagen gestopt , maar ik ben zo Vrezelijk moe moe moe en al hele week hoofdpijn .. is dat normaal?
     
  4. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Haha babydansen bedoel ik "klussen" mee. Dus seksen om kindjes te maken. ;)

    Door het bloedverlies kun je je moe voelen. Daardoor kun je wellicht ook wel hoofdpijn hebben. Je lichaam heeft best wel wat te verduren gehad. Daarnaast had ik door de stress en verdriet soms ook wel hoofdpijn.

    Ben je wel bij een dokter geweest?

    Xxx
     
  5. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Haha oh sorry ! Duidelijk nu ..
    ken de termen nog niet precies maar dat zal wel komen .

    Het heeft inderdaad veel verdriet opgeleverd maar kan het nu wel accepteren , heb contact gehad met de verloskundige.
    Heb een afspraak voor controle om gewoon even in gesprek te gaan en bij aanhoudende klachten toch ter controle een echo ..
    hopelijk voel ik me snel weer de oude !

    Het schijnt idd beter te zijn na een miskraam om even een cyclus af te wachten hoorde ik , maar mijn cylus duurt al zolang dus weet niet of ik dat geduld wel heb
     
  6. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meis,

    Hoe gaat het nu met je?

    X
     
  7. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Jaa goed hoor verder , en met jou ?
     
  8. Fladderaar

    Fladderaar Actief lid

    13 jul 2015
    155
    213
    43
    Je bent juist extra vruchtbaar direct na een miskraam. Ik heb een vroege miskraam gehad met 5.5 week en was direct de ronde erna weer zwanger. Had mn eisprong 3 weken nadat t bloeden was begonnen. Ik zou een paar dagen nadat het bloeden is gestopt een zwangerschapstest doen en zodra die negatief zijn beginnen met ovulatietesten.

    Heel veel sterkte in de aankomende tijd!
     
  9. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Wat fijn dat je gelijk weer zwanger was zeg .. is best moeilijk ook al gaat zo vroeg mis ..

    Heb nadar bloeden gestopt was test gedaan en was gelukkig weer negatief .

    Ovu testen laat ik nog achter wege , wil er liever nie teveel mee bezig zijn
     
  10. Fladderaar

    Fladderaar Actief lid

    13 jul 2015
    155
    213
    43
    Snap ik, het is zeker pittig. Merk dat ik nu best onzeker ben omdat ik mijn lijf simpelweg niet meer vertrouw. Al gauw geneigd te denken dat het weer mis zal gaan, ookal is daar nog geen aanleiding voor. Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent!
     
  11. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Jaa precies .. ik hoop dat het voor een volgende zwangerschap geen gevolgen heeft kwa onzeker heid , ben nog erg jong en had dit niet verwacht .
    Wie weet zat ik nog wel voor mijn nod maar door mijn lange cyclus heb ik op dag 44 maar gokje gewaagt en was toen helemaal gelukkig .. helaas van korte duur
     
  12. Lelietje85

    Lelietje85 Bekend lid

    25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben nu meteen na mijn vmk bij 5 weken al weer aan het proberen, ik hoefde geen menstruatie af te wachten van mijn verloskundige. Ik heb met ovulatietesten mijn ovulatie gevonden. Mijn ovulatie was 16 dagen na mijn miskraamdag en normaal heb ik hem 16 dagen na mijn eerste menstruatiedag, dus mijn cyclus gaat gewoon normaal door.
     
  13. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113

    Wij zijn er ook gewoon weer voor gegaan .. geloof dat ik al zwanger ben maar test even niet voorlopig .. kijk het rustig aan .

    Mijn vorige cyclussen waren rond de 47 dagen maar ik vermoed deze ronde toch een stuk korter , zit nu op dag 21 en had afgelopen week raar kort bloed verlies , na de seks of na ontlasting af en toe paar druppels en na afvegen weer over en heel toevallig had ik eergisteren plots hevige diarree eenmalig .. dat had ik ook in de vorige ronde een dag voor mijn positieve test .. wacht rustig af haha
     
  14. Thea23

    Thea23 Fanatiek lid

    7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Baby dansen leuk gezegd ..
    Ik al boeren trien had het wat directer gezegd dus vond deze wel erg leuk ❤️

    Hier ook wezen baby dansen en nu danst de baby zelf nu

    Vmk verloopt als een iets zwaardere ongesteldheid als je niet had getest wist je niet beter dat het je "ongesteldheid" was .
    En nu ben je mega vruchtbaar dus ik zou zeggen lekker babydansen
     
    Followyourdreams vindt dit leuk.
  15. Thea23

    Thea23 Fanatiek lid

    7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

    Wel spannend meid hoop op mooie test en een kleine plakker
     
  16. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Spannend! Hier ook 2x een mk gehad voor mn beide zwangerschappen. En de de ronde daarna elke x gelijk weer zwanger! Dus indd lekker gebruik van maken En hopelijk is het deze ronde raak!
     
    Followyourdreams vindt dit leuk.
  17. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113

    Lief Dankje !
    Durf uit angst niet meer te testen , maar beter zo dan dat je er constant mee bezig bent en maar dom weg blijft testen ..
    hopelijk word mijn geduld beloond
    ( pendel jij zelf ? )
     
  18. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Naar hoor ook al 2 mk :( gelukkig nu gezegend met een kleine in je buik ! (L)

    Ik hoop het , stiekem het gevoel het al te weten .. heb toch wat vreemde klachten
     
  19. Thea23

    Thea23 Fanatiek lid

    7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Klopt je mag wel berichtje sturen maar dan beandwoord ik hem pas morgen !
    Vraag ( bijvoorbeeld waneer posieve test)
    Geslacht

    Volledige naam en achternaam met geboorte datum en uiteraard de vraag erbij
     
    Followyourdreams vindt dit leuk.
  20. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ohhhhhh super ! Stuur je gelijk een berichtje :)
     

Deel Deze Pagina