vroege miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dorie, 5 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorie

    Dorie Actief lid

    9 feb 2006
    145
    0
    0
    Even een vraagje..........hoe zit het eigenlijk met de vroege miskramen? Kan het zijn dat je een megavroege miskraam hebt, voordat je zelfs al positief kan testen?
    Bij mijn vorige cyclus had ik krampjes vanaf mijn eisprong tot en met mijn NOD.... Op mijn NOD zelf had ik hevig bloedverlies met veel pijnen. Dit duurde maar anderhalve dag en daarna was alles over..... Normaal gesproken heb ik matig last van menstruatie en matig bloedverlies verdeeld over 5 dagen.......

    groetjes, Brigitta
     
  2. Japke

    Japke Bekend lid

    1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Brigitta,

    Ja je kan een megavroege miskraam hebben zonder een positieve test. Alleen spreek je officieel niet van een miskraam omdat je daarvoor wel een positieve zwangerschapstest nodig hebt.
    Er is dan waarschijnlijk heel vroeg in de celdelingen iets fout gegaan, er is dan waarschijnlijk wel iets van een bevruchting geweest maar dat ging onderweg al mis naar de innesteling. En dit eindigde in een menstruatie, zij het wat heviger maar wel op tijd.

    Succes met zwanger worden,
    groetjes,
    Japke
     

Deel Deze Pagina