Vroege miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door babywens93, 24 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    Vorige week zo rond 4.3 kreeg ik helderrood bloedverlies. Dit heeft 3 dagen aangehouden en is daarna overgegaan naar bruinverlies. Dat is nu ook zo’n 2 dagen voorbij. Niet veel bloed verloren. Minder dan een menstruatie. Geen stolsels of erge krampen. Zit nu 8 dagen na start bloedverlies. Testen zijn lichter geworden, maar nog steeds een licht streepje. Weet nog dat ik na mijn missed abortion met 9 weken veel sneller een omo witte test had. Is het normaal dat ik nog een streepje zie of zal er nog een restje zitten?
    Vind ze nog steeds zo duidelijk.. :confused: Test = vanmiddag.
     
  2. Elisa199

    Elisa199 Actief lid

    15 aug 2020
    237
    153
    43
    Na een miskraam heb ik nooit getest, dus ik weet dat niet. Wat ik persoonlijk zou doen is niet gaan testen, maar even een afspraak plannen bij een verloskundige. Zij kunnen met een echo kijken of alles weg is, zo kun je het niet afsluiten met vage testen en onzekerheid. Het zien van een echo zonder iets in je buik helpt wel om de boel af te sluiten. Die testen kun je veel beter bewaren voor een volgende ronde, als het wel een plakkertje is.

    Veel sterkte!
     
  3. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ik zou over een paar dagen nog eens testen. De ene keer duurt t langer dan de andere. Op een echo ga je niet zien of we iets is achter gebleven omdat het daar veeel te pril voor was. Ze kunnen evt wat bloed zien. Bij een vmk met 4.3 zul je echt geen restweefsel hebben aangezien het microscopisch klein is.
    Als je bloedverlies stopt zou ik er van uitgaan dat het eruit is. Als je test over een dag of 10 niet wit is zou ik de huisarts even bellen.
     
  4. Lampje007

    Lampje007 Actief lid

    15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    Na helderrood verlies te hebben en slechte hcg-waarden in het bloed, een test gedaan na enkele dagen om zeker te zijn. Deze was opgelopen.. uiteindelijk is het spontaan afgebroken en duurde het in toto 2weken.

    Sterkte ❤️
     

Deel Deze Pagina