Vroege miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Appeltje2, 30 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltje2

    Appeltje2 Bekend lid

    23 sep 2014
    773
    176
    43
    Hallo dames.

    Na 19 okt heel blij te zijn. Wij zijn meer dan een half jaar bezig. Dat ik een positieve test in handen had.
    Kreeg ik paar dagen geleden 27 okt een schrik dat mijn testen een keer achteruit lopen.
    24 okt had ik bij clear blue 2-3 weken.
    Vandaag is de test echt neagatief.

    Dit is mijn eerste mk. Wat kan ik verwachten? Dat ik ongesteld wordt is dat meer dan anders? Het is nog niet begonnen en moet ik de verloskundige en of huisarts op de hoogste stellen? Ik heb de verloskundige niet gebeld. Die weet ook niet dat ik zwanger ben.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Lampje007

    Lampje007 Actief lid

    15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    Oh jeetje, wat jammer.. hoever was je? Bij mij was het een iets hevigere ms die wel 2weken af en aan duurde, maar niet continue.

    Veel sterkte
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Verloskundige hoef je niet te bellen als alles normaal verloopt. Het was voor mij een hele zware menstruatie qua stolsels en bloedverlies met hele pijnlijke weeachtige krampen.

    Sterkte :(
     
  4. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.810
    7.139
    113
    Vrouw
    Hoe ver was je? Mijn mk vorig jaar was minder heftig dan een normale menstruatie. Geen buikpijn, geen krampen, geen stolsels. Of je de verloskundige of huisarts belt is jouw keus. Als jij dat fijner vindt gewoon doen. Verloskundige kan evt wel een echo maken om te kijken hoe de baarmoeder eruit ziet. Sterkte ❤
     
  5. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    Hier 2 weken terug een vroege miskraam gehad.
    Was minder heftig dan een normale menstruatie.
    Bijna geen krampen en geen stolsels verloren.
    Ik heb wel de vk gebeld. Mocht langskomen voor een echo. Ik vond het wel fijn dat ze even heeft gekeken of mijn baarmoeder er weer schoon uitzag.

    Veel sterkte!
     
  6. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Je kan altijd even de vk bellen, ze kunnen je heel goed begeleiden hierin
     
  7. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ik heb dit ook meegemaakt, afgelopen week. Van een flink positieve test naar een negatieve en een voor mijn doen hevige menstruatie met weefsels erin waarvan ik niet wist dat het in je lichaam zat en er dus blijkbaar ook uit kon komen. Geen pijn eigenlijk. Alleen hartepijn, gezien het feit dat mijn vriend verminderd vruchtbaar is en het een wonder was dat het ons gelukt was.
    En nu de moed bijeen rapen om verder te gaan.
     
  8. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Heel veel sterkte :(
     
  9. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Lief, dankjewel. Ik zou het liefst gewoon nu verder willen. Een gewone kans, met een gewone menstruatie (of liefst niet). Blijf nu voor mijn gevoel erg hangen in het verdriet wat af en toe op komt zetten. Merk wel dat ik behoefte aan intimiteit krijg, en dat doet me goed.
     

Deel Deze Pagina