Vroege miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sunny95, 24 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunny95

    Sunny95 Lid

    24 mrt 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal op 15 maart moest ik ongesteld worden en heb ik een zwangerschap test gedaan deze was positief van cb 1-2 weken. Op 19 maart kreeg ik een heel klein beetje bruin verlies en ook mega veel hoofdpijn en nekpijn ook overgeven. Na die dag heb ik tot nu een klein beetje bruin bloed verloren. Ik heb vandaag 24 maart een test gedaan en die geeft negatief aan. iemand ervaring hiermee? Ik ga maandag de vk bellen want dan ben ik 6 weken.
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je maar 1 test gedaan (alleen op 15 maart)?
    En hoe zeker ben je er van dat je eisprong rond 1 maart was?
     
  3. Sunny95

    Sunny95 Lid

    24 mrt 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb twee testen gedaan een goedkope van de Kruidvat die gaf een heeel licht steepje en die van cb digital die gaf dus zwanger. Ik hou mijn menstruatie bij via de flow app die zei dat ik rond 26 feb tot 1 maart ongeveer mijn eisprong zou hebben.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Okay en beide testen waren dus op 15 maart?

    Ik vermoed namelijk dat je testen wellicht hebben gereageerd op een lh piek.
    Dan was je eisprong rond 17 maart en de bruine afscheiding op 19 maart een ovulatiebloeding.
    Je nod is dan rond 30 maart (of eerder/later bij een kortere/langere lf).
    Dat zou dus betekenen dat je niet zwanger bent (geweest).

    Maar het is natuurlijk maar een vermoeden.
     
  5. Sunny95

    Sunny95 Lid

    24 mrt 2022
    6
    0
    1
    Vrouw

    Ik heb een beetje onderzoek gedaan en het lijkt erop dat ik een chemische zwangerschap heb gehad. Veel puzzel stukjes vallen tenminste op zijn plaats. Ik zal maandag de vk bellen voor meer informatie en wat ze verder gaan doen.
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk zelf eerder aan geen zwangerschap (en de situatie die ik hierboven schreef) dan aan een biochemische zwangerschap.

    Je hebt namelijk geen zekerheid dat je een eisprong had rond 1 maart omdat je geen ovulatietesten heb gebruikt, maar uitging van een app.

    Je had op 15 maart (vermoedelijk op 14 dpo volgens jouw app) 2 testen gedaan die heel licht was en de digi die 1-2 zei.
    Een zwtest reageert ook op een lh piek (ja ook de digitale)
    Daarnaast heb je 4 dagen na je test bruin verlies gehad, wat weer kan duiden op een rest ovulatiebloeding.
    En de test was eergisteren negatief.

    Een biochemische zwangerschap gaat bij de innesteling fout, waardoor je rond je nod al ongesteld wordt.
    Als het bij jou een biochemische zwangerschap was dan was je hoogstwaarschijnlijk rond de 15e al gaan bloeden.
     
  7. SiMaNo

    SiMaNo Actief lid

    11 feb 2019
    213
    112
    43
    Hoe lang is je cyclus en is deze regelmatig?

    Het kan inderdaad een biochemische zwangerschap zijn geweest. Ik heb dat ook gehad en werd 5 dagen na NOD ongesteld. Maar ik werd dus echt ongesteld met rood bloed etc. Dat is bij jou dus niet gebeurd?
     
  8. Sunny95

    Sunny95 Lid

    24 mrt 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    mijn cyclus is gemiddeld 31 dagen en aardig regelmatig. En dus nu ook 5 dagen later. bruin bloedverlies gehad. Deze heeft 6 dagen aan gehouden(even lang als mijn menstruatie) Maar het was heel anders dan mijn menstruatie veel wateriger bruin en kleine stolsels en veel minder.
     
  9. Sunny95

    Sunny95 Lid

    24 mrt 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    een keer in de 5 cyclussen heb ik wel een lange van 35/37 dagen .. messchien was dit weer een lange? Dan zou het Messchien nog wel een innesteling bloeding zijn geweest?
     
  10. Sunny95

    Sunny95 Lid

    24 mrt 2022
    6
    0
    1
    Vrouw
    Oke zal even hierover inlezen. Bedankt
     

Deel Deze Pagina