Vroege zwangerschapstest Dr.Original

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door TikusSabrina, 25 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TikusSabrina

    TikusSabrina Actief lid

    25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Hallo, wat denken jullie.. het zijn hele lichte roze strepen.. 20210825_154109.jpg
     
  2. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.019
    113
    Vrouw
    Hello, van wanneer is welke test?
     
  3. TikusSabrina

    TikusSabrina Actief lid

    25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Hi, de bovenste (de meest duidelijke) is van vanochtend en in de middag heb ik door de nieuwsgierigheid er nog 1 gedaan, maar daar zie je dus de lijn veel minder zichtbaar. Ik moet over 5 dagen ongeveer ongesteld worden...


     
  4. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.019
    113
    Vrouw
    Oke duidelijk! Ik denk dat je morgen ochtend beter weer een test kan doen met ochtendurine, je urine is dan meer geconcentreerd! Je bent duidelijk een ochtend tester, sommige mensen testen duidelijker in de ochtend dan in de middag! En dan sommige weer andersom.
    Ik hoop dat je morgen ochtend een duidelijker streep heb! Heb je toevallig veel gedronken voordat je de test van de middag gedaan had? Ik durf je nog niet echt te feliciteren want je hebt na een wat duidelijke test weer wat lichter getest maar dat hoeft nog niet echt te betekenen dat het 'niet goed gaat' Aangezien je nog zo vroeg bent met testen!! Ik hoop dat je morgen ochtend weer een mooie duidelijke test hebt:)
     
    TikusSabrina vindt dit leuk.
  5. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ken het merk zelf niet maar ze zijn beide positief, die 2de komt vast door de minder geconcentreerde urine.
    Gewoon over 2 dagen nog eens een testje doen.

    Voor nu voorzichtig gefeliciteerd!!
     
    TikusSabrina vindt dit leuk.
  6. TikusSabrina

    TikusSabrina Actief lid

    25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Ah dank je wel voor je bericht! Ik ga morgenvroeg nog eens proberen inderdaad. Hopelijk is de streep dan veel duidelijker. Ik zit nu in de 6de poging van mijn IUI traject. dus hopelijk is het deze keer raak.

     
  7. TikusSabrina

    TikusSabrina Actief lid

    25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Ik hoop het ook echt! Lief van je.

     
  8. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.019
    113
    Vrouw
    Yes, ik hoop met je mee! Zou echt fantastisch zijn na zo een traject! Laat je ons morgen even weten?
     
    TikusSabrina vindt dit leuk.
  9. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw
    Je bovenste test met ochtendurine vind ik heel duidelijk, zeker als je denkt pas over 5 dagen je menstruatie te verwachten. Wanneer was je eisprong (heb je een trigger gespoten?)
     
    TikusSabrina vindt dit leuk.
  10. TikusSabrina

    TikusSabrina Actief lid

    25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Wat ontzettend lief, ik laat het weten ♡


     
  11. TikusSabrina

    TikusSabrina Actief lid

    25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Hi, 16 augustus had ik de iui, de inseminatie. Dus ik denk dat toen ook mijn eisprong was. Ik twijfel bij de bovenste omdat hij niet zo duidelijk is al de andere lijn..

     
  12. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw
    Het zou mij niet verbazen als je eisprong de 17de was (er vanuitgaande dat de IUI VOOR de eisprong wordt uitgevoerd?) Dan zou je 9 dagen na je ovulatie zitten en dan vind ik het een hele duidelijke streep! Het is niet realistisch om te verwachten dat rond deze termijn de teststreep al even donker of zelfs donkerder is dan de controlestreep). Daarnaast zou ik de komende dagen alleen nog maar met geconcentreerde urine testen, dus 1ste urine van de dag.
    Nogmaals voor deze termijn een duidelijke streep, nu hopen dat op gaat lopen.

    Nog even over je eisprong: je hebt dus geen hormonen gespoten? Is je eisprong gevolgd via echo of alleen ovulatietesten?
     
    TikusSabrina vindt dit leuk.
  13. TikusSabrina

    TikusSabrina Actief lid

    25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Heyy heyy ja dat klopt voor de eisprong de iui. Jawel, ik spuit inderdaad hormonen en heb inwendige echo's. Maar moet ik nu dan geen innestelingsbloeding hebben?

    Ik hoop het zo erg.. zo lief dat je zo uitgebreid reageert, dank je wel ♡


     
  14. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    heb je ook ovitrelle of pregnyl gespoten om de eisprong op te wekken?
    Gevaar is dat die een positieve ter kunnen geven namelijk

    bij iui moet je inderdaad de dag van de inseminatie tellen als eisprong datum
     
    TikusSabrina vindt dit leuk.
  15. TikusSabrina

    TikusSabrina Actief lid

    25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Jaa klopt.. ovitrelle. Ik ben er ook bang voor dat de test daardoor positief is... ik zit best in spanning nu.

     
  16. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw
    Op welke dag heb je Ovitrelle gespoten?
     
  17. TikusSabrina

    TikusSabrina Actief lid

    25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Op 15 augustus

     
  18. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw
    Oei, dan kan het zeker Ovitrelle zijn wat je ziet op de test. Enige wat je nu kan doen is doortesten om te kijken of de streep donkerder wordt.
     
  19. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    nu dus 9 dpo en 10 dagen na ovitrelle. Gezien de duidelijkheid van de streep vrees ik dat dit nog ovitrelle is.
    Alhoewel die dr original wel goed kleurt, maar dit lijkt me voor 9 dpo te veel om eigen hcg te zijn.

    Ik denk dat een test morgen nog niet echt duidelijkheid zal geven, overmorgen zou hij dondkerder moeten zijn.

    wat is de reden dat je 1 dag voor de iui ovitrelle hebt gespoten? Is dat standaard? Bij ons is het altijd 1,5 dag ervoor
     
    TikusSabrina vindt dit leuk.
  20. TikusSabrina

    TikusSabrina Actief lid

    25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Jaa.. fingers crossed. Maar weet je wat het een beetje is waardoor ik erg twijfel. Laatste maanden heb ik een cyclus van ongeveer 23 dagen. En vandaag is dag 23 in mijn cyclus. Dus eigenlijk zou ik vandaag dan ongesteld moeten worden..

     

Deel Deze Pagina