vroeger een test doen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meisje17, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje17

meisje17 Lid

15 aug 2008
    6
    0
    0
    hallo,
    is het mogelijk dat je ook al een juiste uitslag krijgt van je test als je hem al doet voor je normaal ongesteld zou moeten worden?

Xx

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Als je een streep hebt dan kan je ervan uit gaan dat het klopt maar als er nog geen streep staat is dit misschien niet juist. Een streep kan namelijk alleen als je zwanger bent maar als het hormoon nog niet voldoende is dan kan het zijn dat er nog niets te zien is. Dan moet je later nog een keer testen.

3. meisje17

meisje17 Lid

15 aug 2008
    6
    0
    0
    ik moet dus vandaag en morgen nog een pil nemen en dan is mijn strip gedaan. kan ik dan deze avond dan al een test doen ?

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Tja het is wel erg vroeg maar je kunt het proberen. Veel meiden geven aan dat het niet kan denk ik maar mijn test was ook al rond die tijd positief. Ik heb de digitale test van Clearblue gebruikt, die is heeeel gevoelig en toen wist ik het gelijk!

5. meisje17

meisje17 Lid

15 aug 2008
    6
    0
    0
    tja ik heb gewoon een kruidvat test ..

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik zou zeggen probeer het. Het is maar een test en als je de uitslag nog niet vertrouwd, test dan over 2 dagen gewoon weer.

7. 078mama

078mama Niet meer actief

helemaal mee eens!

8. meisje17

meisje17 Lid

15 aug 2008
    6
    0
    0
    en kan het kwaad dat ik het s avonds doe want ik hoor soms dat het met ochtendurine moet ?

9. Vlinder84

Lees de bijsluiter en volg de instructies op...

10. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    ik denk dat je het in dit vroege stadium wel beter sóchtends kan doen.
    omdat de urine dan niet verdund is met andere vloeistof van het drinken op een dag.

11. Vlinder84

Dat hoeft dus niet. Vandaar dat ik haar ook aanraad om de bijsluiter te lezen. Voor sommige testen maakt het namelijk helemaal niets uit. Sterker nog, mijn 'avondtest' was duidelijker dan de test die ik die ochtend had gedaan.

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik snap het niet?
    Als je vermoed zwanger te zijn, stop je toch met de pil?
    Met de pil krijg je ook geen echte ongie, maar een "in scene gezette ongie".
    Ik zou gewoon over een week testen.

13. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik snap niet dat je door bent gegaan met het slikken van de pil...... Bij het idee dat je zwanger zou kunnen zijn had je beter al kunnen stoppen en een bloeding af kunnen wachten. Ik zou nu pas testen als je ongesteld had moeten worden, nu testen wijst ws negatief aan terwijl hij op je NOD nest positief zou kunnen zijn.

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoezo slik je de pil als je denkt dat je zwanger zou kunnen zijn?

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik denk niet dat het helemaal de bedoeling is om zwanger te worden dus als ze dan nu ook nog eens vroeg stopt met de pil kan dat weer andere probleempjes geven. Of ze denkt er nu pas goed overna dat ze een keer de pil is vergeten...

Ik ben in ieder geval benieuwd wat de test zei...

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Je kan een test doen maar vaak geven deze een negatief resultaat ondanks dat je wel zwanger bent.
    Ik had 4 dagen voor mijn ongesteldheid getest met een sensitest en deze gaf echt negatief.
    De dag van mijn ongesteldheid was hij wel positief.
    Afijn geen garantie dus dat je zeker weten wel of niet zwanger bent.

Maare let je wel goed op jezelf en vergeet je pil niet ;)

Deel Deze Pagina