Vroeggeboorte en mondgezondheid

Discussie in 'Prematuur' gestart door vwoscholier, 8 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vwoscholier

    vwoscholier Nieuw lid

    8 dec 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    https://www.survio.com/survey/d/U5C8Y9G6C2B7B9P1O

    Beste dames,
    Mijn naam is Robin van Arnhem en ik ben 18 jaar, dit jaar doe ik eindexamen op het VWO en hiervoor doe ik een onderzoek naar de relatie tussen vroeggeboorte en de mondgezondheid van de moeder. Dit onderzoek voer ik uit voor mijn profielwerkstuk, een verplicht onderdeel voordat er examen gedaan mag worden.

    Volgend jaar wil ik heel graag tandheelkunde gaan studeren en twee weken geleden is mijn zus 5 weken te vroeg bevallen. Deze twee aspecten wilde ik graag combineren en zo ben ik op dit onderwerp gekomen.

    Dit onderzoek doe ik door middel van een enquete, hierbij stel ik jullie hulp zeer op prijs! Ook als het kindje niet te vroeg geboren is verzoek ik jullie om de enquete in te vullen, dit is volledig anoniem en neemt niet meer dan 5 minuten in beslag.
    De enquete is te vinden via bovenstaande link!

    Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking,

    Groetjes
    Robin van Arnhem
     
  2. jojo32

    jojo32 Fanatiek lid

    26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ingevuld
     
  3. famofthree

    famofthree Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    2 x gedaan
     
  4. Proetsel

    Proetsel Actief lid

    5 jul 2017
    167
    112
    43
    Vrouw
    Ingevuld. Ik ben vroeg in mijn zwangerschap begonnen met een uitgebreid behandeltraject voor mijn ontstoken tandvlees, waardoor het aan het einde van mijn zwangerschap weer grotendeels gezond was.
     
  5. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Ingevuld. Maar denk je dan dat er een verband is tussen je tanden en vroeggeboortes?
     

Deel Deze Pagina