VT wonen aflevering 2 november

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Eenkadootje, 3 nov 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.654
    2.429
    113
    Gisteren de aflevering gekeken van VT wonen met vol verbazing.

Het is een vreselijke man, zo vol van zichzelf. Je ziet het vanzelf wel in de eerste 10 minuten.

Moodboards, in de showroom uitzoeken, afijn het standaard programma.

Dan is het klaar, en gaat Kees ze halen.
    Buiten krijg je het idee al, van oef.

En stappen ze binnen: alles wordt afgekraakt! En op een harde manier ook nog. En zij volgt hem zachtjes. Alleen de deur en de keuken is goed.

Wat vinden jullie van deze aflevering?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.340
    6.869
    113
    Nog niet gezien. Maar klinkt wel alsof deze man erg eerlijk is?

Ik ga het vanmiddag even zien

3. evaleana

evaleana VIP lid

2 nov 2021
    5.336
    7.277
    113
    Ik heb het toevallig ook gezien, en vond vooral dat hij met zo’n drang tot het in eigen hand houden vooral niet mee moet gaan doen aan zo’n programma. Ik vond het heel grappig dat hij die kast om de trap zo vreselijk vond en liever de onderkant van de trap zag :D Niet blij ermee? Kan natuurlijk, maar ik zou dat netter hebben verwoord en ook meer hebben geaccepteerd dat dat het risico is van meedoen aan zo’n make over.
    Het resultaat was sowieso veel mooier dan hoe het eerst was…

4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.654
    2.429
    113
    Ik heb de aflevering nog maar een keertje opgezet. Want ik kijk niet altijd met vol interesse het hele programma.

Wat nu opvalt: hij had zich opgegeven. Roze vind ie spannend, maar schiet het niet af.
    En Fietje gaf aan, lijnenspel, roze en hout.

Hij is vrij druk in het begin, maar dat kunnen ook zenuwen zijn. En als gymdocent, zit er wel wat iets in qua voetbal media training.

Misschien heb ik toch te hard geoordeeld qua karakter.

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    10.453
    5.814
    113
    Home
    Dat hij iets niet mooi vind dat kan
    Maar hij kraakt alles af en zij volgt als een mak schaap

En ik denk dat deze man niet geschikt is voor dit programma want hij wil alles in eigen regie

6. evaleana

evaleana VIP lid

2 nov 2021
    5.336
    7.277
    113
    Ik vond het voor die vrouw wel sneu, het leek alsof zij haar mening op hem aanpaste en ook iets negatiefs wilde zeggen (‘wel veel roze’).
    Ik vond zelf de bank niet fantastisch, ik hou van iets dat er wat comfortabeler uitziet. En de eettafel met bankje en stoelen mochten van mij ook wat ‘robuuster’ en gezelliger/uitnodigender, maar volgens mij had die man dat ook niks gevonden ;)

7. ClaireDeLune

ClaireDeLune Fanatiek lid

12 okt 2021
    1.234
    2.161
    113
    Nederland
    Ik dacht eerst dat het nep was, zijn reactie :roflmao:
    Nu vond ik vanaf het begin af aan al het een hele nare man, hoe hij overkwam. Van die felle, enge harde ogen. En ik heb een lichtelijk allergie voor dat accent dus dat hielp niet.
    Maar hoe hij er bij zat ook aan die tafel, zo arrogant en allejezust fel.
    Als je zelf wil bepalen hoe je huis er uit ziet, doe dan niet mee aan zo’n programma. Blijkbaar vonden ze zelf dat ze er niks van bakten anders schakel je dit niet in, dan weet je toch dat je een gok neemt?
    En zij zat er maar een beetje schaapachtig naast te ja nee en amenen.

Snoepjes, Knuffelmonster en Peonia vinden dit leuk.
  8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    11.353
    13.287
    113
    Vrouw
    Zuiden van het land
    Ik heb het nog niet gezien. Maar mensen betalen best veel geld om mee te doen, ondanks dat het een koopje is voor wat ze krijgen.
    Sommige mensen vinden het dan lastig om los te laten

9. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.531
    4.847
    113
    ik vond die man bij het eindresultaat echt verschrikkelijk, wat een figuur joh.. Ik vond Fietje en Kees het allemaal nog netjes verwoorden toen hij zo fel was, bleven zij beide erg kalm.

Waarom wil je mee doen als je eigenlijk niets uit handen kan geven. En de manier waarop hij het allemaal verwoord vond ik ook echt niet zo fijn. Vond die vrouw ook echt zo passief reageren. die was bang om wel iets mooi te vinden volgens mij. overal was wel iets op aan te merken of af te kraken.

10. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    4.023
    4.851
    113
  11. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.292
    3.287
    113
    Vrouw
    Ik heb het gezien en ik begrijp niet dat zij dan meedoen aan zo'n programma. Ik vond het resultaat ook niet echt geweldig maar zoals die man reageerde sloeg nergens op. Je kon wel zien wie binnen dat huwelijk de broek aan heeft, bleh wat een dominant figuur. Hij had het ook de hele tijd over mijn kozijn en mijn keuken, en ik dit en ik dat.

Amberxx en evaleana vinden dit leuk.
  12. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.678
    2.429
    113
    Ik heb net speciaal in mijn lunchpauze even de aflevering gekeken na alle ophef hier haha en Oh my god ik kan het bijna niet aanzien zo ongemakkelijk

rocketscience en Peonia vinden dit leuk.
  13. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    11.353
    13.287
    113
    Vrouw
    Zuiden van het land
    Hmm… inmiddels de aflevering gezien. ik vind in dit geval toch een klein beetje dat er niet zo goed is geluisterd naar wat deze mensen mooi vinden.
    Het leek echt in niks op het moodbord van de man. Wel iets meer van haar.
    En ik snap ook wel dat het voor hem veel te roze was.

Het hele idee is dat de designer helpt om de twee stijlen te combineren omdat dat zo’n stel zelf niet lukt. En daar zijn ze mijns inziens niet in geslaagd.
    Ondanks dat deze mensen alles voor inkoopprijs krijgen en dat het het plan natuurlijk ‘gratis’ is. Betaal je toch echt wel een fix bedrag. Als het dan zo afwijkt van wat je mooi vindt, snap ik dat dat een bittere pil is.

Zeebra en Clairemin vinden dit leuk.
  14. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    17.850
    23.884
    113
    Net een klein fragment gezien, nu weet ik ook weer dat wij kennelijk terrazzo-tegels hebben, nooit geweten dat die zo heten :) Alleen in de keuken liggen andere tegels.
    Ligt in zowat ieder huis hier en valt qua drukte erg mee hoor... Overdrijven is ook een vak!

Pfff, wat een ondankbaar persoon. En dan niet eens zozeer om de boel niet mooi vinden maar meer hoe hij het bracht.

Snoepjes en Peonia vinden dit leuk.
  15. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.654
    2.429
    113
    Als ik alle aandacht op sociale media zie, en als je dan weet dat zij een directrice is op een basisschool en hij een leraar is op een mbo (dacht ik) Oftewel toch redelijke publieke figuren.

Dan vraag ik me wel af: hoe zullen deze dagen voor hun gezin zijn?

Zeebra, citroenrasp en Peonia vinden dit leuk.
  16. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    11.353
    13.287
    113
    Vrouw
    Zuiden van het land
  17. CutymcPretty

CutymcPretty Actief lid

5 jul 2025
    299
    124
    43
    Vrouw
    Niet bijzonder. Smaken verschillen nou eenmaal. Eerlijk gezegd niet de ophef waard.

18. Peonia

Peonia Actief lid

5 sep 2024
    198
    200
    43
    Vind ik ook een beetje overtrokken. “De hele ploeg was aangeslagen” het is je werk je hebt er niet vrijwillig gestaan en het kan zijn dat iemand dat niet mooi vind. Het is niet dat hij het persoonlijk naar het team maakte.

Huismuisie vindt dit leuk.
  19. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.984
    12.959
    113
    Een oud leerling had ook gereageerd op social media en die gaf aan dat hij als docent echt niet leuk was en hem volledig herkende in deze reactie.

Huismuisie vindt dit leuk.
  20. Koalabeertje3

Koalabeertje3 Bekend lid

22 apr 2025
    899
    984
    93
    Vrouw
    Dit had ik ook gelezen!

Ik heb alleen stukjes gezien, vind z’n reactie wel echt heftig en overdreven. Je doet aan een programma mee, je geeft het uit handen dan kan er wel is wat tegenvallen.
    Maar ik vind ook wel dat de styliste wat meer naar hun hadden mogen luisteren qua smaak en moodboard.

Zeebra en citroenrasp vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina