Vul onze enquete in en ontvang gratis kidSOS polsbandje!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Vasco, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vasco

    Vasco Nieuw lid

    Hi dames,

    redDog werkt aan een revolutionair product waarmee ouders hun verdwaalde kindjes direct zelf kunnen opsporen: De Bleeper. Wij hebben hierbij je hulp nodig. Het invullen van de enquete over de Bleeper kost een paar minuten en het helpt ons een beter produkt te ontwikkelen dankzij jouw inzet. Heb je een smartphone? Doe dan direct mee aan de enquete en je ontvangt gratis een kidSOS polsbandje met alarmcentrale twv euro 14,95!

    Bovendien maak je kans op één van de 10 Bleeper exemplaren die we verloten onder de inzendingen.

    De Bleeper is een kinderpolsbandje dat in verbinding staat met een smartphone. De belangrijkste eigenschappen:

    1. Veilige zone: Op je smartphone stel je in hoe ver je kindje bij je vandaan mag spelen (bijvoorbeeld 50 meter). Loopt je kindje te ver weg, dan gaat er meteen een alarm af op je smartphone én op het polsbandje.

    2. Walkie talkie/ babyfoonfunctie: Via je smartphone en het polsbandje kan je praten met je kindje. Je kan bijvoorbeeld je kindje zeggen wat dichterbij te komen.

    3. Zoekfunctie: Op je smartphone kan je zien hoe ver en in welke richting je kindje is weggelopen. Zo kan je een verdwaald kindje snel opsporen.

    4. Panic Button: Als je kindje tijdens het spelen snel een ouder nodig heeft, dan kan het een knop indrukken op het bandje. Er gaat dan direct een alarm af op je smartphone.


    In de enquete staan een paar korte vragen over de mogelijke nieuwe functies van de kidSOS Bleeper. Daarbij maak je kans op één van de 10 Bleepers die we verloten onder de respondenten EN je ontvangt gratis het kidSOS polsbandje met alarmcentrale twv euro 14,95!


    Klik op de link hieronder om direct naar de enquete te gaan:

    redDog - travel support - kidSOS



    Alvast hartelijk dank,

    Vasco


    namens kidSOS
     
  2. Susan27

    Susan27 VIP lid

    14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Leuk bedacht maar wat als je geen smartphone hebt??:(

    Vraag me af of je kindje gaat luisteren naar een polsbandje met mama die zegt dat hij/zij terug moet komen.
     
  3. dolfijn1982

    dolfijn1982 VIP lid

    1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Toch wel typisch, je vult nee in als je geen smart phone hebt en dan is het meteen klaar..
    Zelf had ik enquete gebruikt om toch verder te vragen maar goed.. krijg SOS bandje thuis gestuurd binnen 2 wk..
     
  4. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ja, hier hetzelfde. Ik wil best meedoen met de enquete om te helpen om het product te verbeteren. Maar omdat ik geen smartphone heb, werd ik er direct na de eerste vraag 'uitgegooid'.

    Ik kreeg ook de melding dat ik binnen 2 weken het SOS bandje krijg thuis gestuurd, maar ik hoefde geen adres in te vullen. :(
     
  5. debzie1984

    debzie1984 Bekend lid

    22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Ik krijg te zien dat ik de set krijg thuis gestuurd met een jaar lang gratis service erop maar is dit wel te vertrouwen en zit ik niet ineens ergens aan vast dan?
     
  6. Mamaleonie

    Mamaleonie Bekend lid

    6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ik vertrouw dit soort dingen nooit...Dit is bericht nummer 1 van TS... ruikt naar reclame??
     
  7. Vasco

    Vasco Nieuw lid

    Ik begrijp de reacties hierboven en ik wil zeker geen reclame maken op dit forum. Ze zijn benieuwd naar de mening van jonge ouders en sturen graag een polsbandje voor de moeite. Je zit met het polsbandje nergens aan vast, want als je de dienst langer door wilt laten gaan moet je deze zelf aktief verlengen. Het is geen telefoonabonnement of zo.
     

Deel Deze Pagina