Men waar ben ik aan begonnen. Wilde mijn voedingskussen opvullen......... Met piepschuim balletjes........ Ben alleen nog maar bezig om de naad op te maken en die kleren dingen liggen nu al overal. Laat staan als ik straks de nieuwe erbij ga doen. Iemand een advies om dit te doen zonder bende of is daar geen ontkomen aan.
Wellicht een hele kleine opening maken en dan met een trechter de piepschuimballetjes er in gieten? Geen ervaring mee overigens maar was maar even zo een gedachte Succes er mee
hihi, lekker klusje heb je uitgekozen. Kun je niet de tuit van de zak waar de nieuwe balletjes in zitten in de opening doen van de zak en zo een soort van trechter maken? Is maar een tipje!
en doe het buiten! Ik ben ik zo bezig geweest en met een trechter lukt t wel maar dan nog blijft er veel plakken. Er gaan steeds maar kleine beetjes in dus je bent erg lang bezig! Succes
het makkelijkste zou zijn als je een stofzuiger zou hebben met blaasstand.. alle balletjes opzuigen en dan ding op blazen zetten, dan blaast die hem helemaal vol
Dat zou wel met zo'n bladblazer kunnen. Die heeft een zuigstand en een blaasstand. Maar goed, een bladblazer blaast zo hard dat 'ie waarschijnlijk je hele voedingskussen wegblaast....
HAHAHAHAHAAAAAA Dit topic is briljant Effe kijken waar iedereen mee aankomt... Ehm... een voedingskussen kopen waar gewone vulling in zit ? Mijn voedingskussen is gewoon gevuld met katoenvulling. Hoef 'm ook nooit bij te vullen ofzo. Gekocht bij een beddenzaak... zo'n heeeele lange waar je ook je benen overheen kunt gooien. Ideaal.
ik heb ook een hele lange maar met piepschuimballetjes. Gister mijn huiskamer grondig gedaan nou ik kan weer opnieuw beginnen. buiten was voor mij geen optie helaas.....
jeetje ben zowat een uur verder en er zit werkelijk waar nog bijna niets in.......... Er ligt volgens mij meer naast
Ik zelf heb ooit een hondenkussen met deze verschrikkelijke balletjes gehad. Mijn Hond heeft toen een keer in een gekke bui een hapje uit de stof genomen en mijn hele huis lag vol met balletjes....een jaar later vond ik nog balletjes haha..suc6
tjah, die krengen zijn zo statisch als de pest. je had beter kunnen wachten tot je het werkje buiten kom doen. maar beter nog zou ik denk ik het gat maar weer heel snel dichtmaken en het zo laten. want ik denk niet dat dit op een normaal "niet troep" manier tot een goed einde kan worden gebracht. geen tips hier.
Ooooohhh.....die balletjes! Ik krijg spontane moordneigingen als ik daar aan denk. :x Ik heb een heel groot kussen voor de hond die helemaal gevuld is met die %$^&+ balletjes. Op een dag kwam ik thuis en rolde er een balletje onder de deur vandaan. Toen ik de deur opendeed kreeg ik bijna een hartverzakking. De kleine etter had lekker aan z'n kussen zitten knabbelen en die balletjes lagen werkelijk waar overal!! Geprobeerd om die balletjes op te zuigen met de stofzuiger. Maar er komt natuurlijk wind aan de achterkant uit de stofzuiger... *Heb je al beeld?* Geen succes dus. De enige tip die ik heb, dat heb ik ook gedaan: iemand anders het laten doen. Haha.
Nou het is gelukt hoor!! Eerst alleen, dat werkte niet en lagen overal die .... balletjes. Samen met man lief met een trechter. Helaas ook dat was hem niet want ze bleven stug met z'n alle in die trechter zitten. Toen nog een keer samen met man lief, met een zelf gemaakte trechter van papier. JA dat is helemaal handig. Hij op de bank staan en ik op de grond, zak om hoog houden en hij gieten maar. Klusje was zo gedaan!!!. Dus mocht iemand het nog willen doen, neem mijn laatste oplossing