Waar ben jij dankbaar voor vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Soturi, 30 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Volgens mij is deze er nog niet toch?

    Naar aanleiding van het 'waar valt je mond van open' topic, ben ik op dit moment erg dankbaar dat wij geen overburen hebben. Niemand kan hier ongemerkt naar binnen gluren.
     
    owly vindt dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Leuk topic!

    Ik ben dankbaar voor het mooie, zonnige en niet koude, weer nog buiten ondanks dat er herfstweer voorspelt was deze week.
     
    owly en Soturi vinden dit leuk.
  3. Joyciejj

    Joyciejj Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.429
    210
    63
    Ik ben dankbaar dat ik gister mijn auto heb kunnen verkopen en vandaag een super goedkoop autootje heb kunnen kopen:D en dat nu mijn droom (buikwandcorrectie) eindelijk in vervulling kan gaan!
     
    Iertje81, Vero0504 en Soturi vinden dit leuk.
  4. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.106
    15.619
    113
    Vrouw
    Voor de frituur die aan huis levert.

    Pittige dag gehad en geen zin om te koken dus top.
    Iets heel simpel dus maar kvond het top dat het kon.
     
    TanjaK, GossipGirlxoxo, Iertje81 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Dat het spoedklusje (op mn vrije dag) maar 1 uurtje kostte omdat er niks tegen zat! (wat in die hoek vaak wel het geval is).

    Dat mn dochter met smaak dr avondeten gegeten heeft (spinazie, aardappels en vissticks) voor het eerst sinds tijden echt goed dr avondeten gegeten.

    En dat mn dochter vannacht om 05:00 bij me is komen liggen maar daadwerkelijk kwam om te slapen (!!!). En super cute met haar hoofd tegen de mijne wilde liggen om te knuffelen (en als een blok beton vertrok naar dromenland) tot 09:00. Hey als dat de oplossing is voor die laatste uurtjes van de nacht, dan keur ik m voor nu ook goed. Polonaise van 02:00-05:30 wordt niet gewaardeerd en voor 05:00 blijft ze maar in dr eigen bed overigens, schuiven we dat wel weer langzaam naar de 07:00 kant. Slaapstoornis heeft toch tijd nodig, elke mini stap de verbetering in is er weer eentje.
     
    TanjaK, Paardenbloem en Ysabella vinden dit leuk.
  6. leentje86

    leentje86 Actief lid

    24 jan 2011
    401
    644
    93
    Ik ben dankbaar voor een fijne middag, gezellig met de kinderen spelletjes gedaan. Komt niet zo vaak voor dat ze 's middags allemaal thuis zijn en ook nog zin hebben om wat samen te doen.... genieten
     
  7. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dat ik vandaag even heerlijk paard heb kunnen rijden spanning uit mijn lijf, hoofd leeg en lichaam moe!

    vrienden van mij hebben een stal waar ik heel graag werk en ben... dat ik de mogelijkheid heb om met paarden te werken en ook nog om te rijden ben ik al dankbaar voor
     
    mutsje83 vindt dit leuk.
  8. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Ik ben dankbaar voor alle verpleegsters op de kinderafdeling in het ziekenhuis die zo onwijs goed voor mijn jongste zoon zorgen op dit moment. ❤️

    Hij zat vanavond bij één van hen op schoot terwijl ze met zijn alle zaten te avondeten. Alsof het haar eigen kind was. Dat doet mij dan zo goed om te horen.
     
    TanjaK, juf1987, Muisje2016 en 19 anderen vinden dit leuk.
  9. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.502
    113
    <3
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  10. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Dat mijn zoon die vorig jaar slecht scoorde op de cito toetsen van rekenen en begrijpend lezen vandaag hoorde dat hij voor allebei 2 niveau’s omhoog is gegaan. Hij zat in groep 7 en de entree toetsen gingen niet door vorig schooljaar vanwege Corona. Die doen ze nu.
     
    Adje, owly, Zonnestralen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.829
    1.677
    113
    Vrouw
    ...... voor de gemeentemannen die vanmiddag, vlak voordat ik de deur uit moest, het gras hier in de wijk hebben gemaaid. Die geur... heerlijk! Was echt een geluksmomentje :rolleyes:
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  12. Frubbel

    Frubbel Actief lid

    28 sep 2013
    435
    159
    43
    Dat ik een negatieve uitslag kreeg op mijn coronatest en direct bij de huisarts mocht komen. Uiteindelijk naar huis met een officiële bronchitis, normaal zwaar balen maar in de huidige situatie een dikke prima!
     
    NiVa0230, Cin85 en Neuzeke vinden dit leuk.
  13. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    Dat de zomer nu echt voorbij lijkt.ik ben er nog niet, maar voel mebzoveel beter.
    Alle gekke, vage klachtjes zijn weg of naar de achtergrond en heb weer zoveel meer energie. Poeh
     
  14. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.888
    13.055
    113
    Vrouw
    Dat mijn dochter vandaag gewoon nog dr voetbalwedstrijd kon spelen, en het was ook nog eens heerlijk weer, dus het kijken was geen straf.
    Oké, het was wel wat lastiger te zien omdat we op een fietspad moesten staan omdat er geen ouders meer op het sportpark mogen komen, maar we konden het in elk geval wel zien.
     
  15. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.399
    6.937
    113
    Vrouw
    Dat ik me vandaag ineens minder somber leek te voelen. Het overviel me ineens rond het avondeten, besef was er ineens.

    Wel jammer dat ik nu alweer 2 uur in bed lig te piekeren en het sombere gevoel weer terug is, maar het was even wat beter en dat is ook veel waard.
     
    Ansel en Nummer4 vinden dit leuk.
  16. DutchPrincess

    DutchPrincess Niet meer actief

    2 dingen. Een is dat ik herfststijlloos heb gezien al zo vroeg (lijkt op een krokus) Tweede is dat ik online heb gecollecteerd waar ik werk en al 60 euro heb! Zo lief van die mensen.
     
  17. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Ik ben elke dag dankbaar, voor mn mooie kinderen, mn lieve man, dat we gezond zijn, onze ouders hebben. Ons mooie huis en de luxe in ons leven. Dat we dinsdag gezellig met het gezin naar de Efteling konden.
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  18. ansje1982

    ansje1982 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    1.182
    525
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dankbaar voor de man die ik heb. Ik ben echt gezegend!
    Hij heeft gisteren onze dochter een onvergetelijke dag bezorgd door haar kinderfeestje toch door de laten gaan ondanks dat ik er om medische redenen niet bij aanwezig kon zijn.
    Ik voelde mij ontzettend schuldig, maar het blije gezichtje van mijn dochter op de foto's en bij thuiskomst maakte alles goed.
     
    Mamafiets en Adje vinden dit leuk.
  19. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.632
    10.534
    113
    Dat mijn zoontje vanmorgen een temp van 36,4 had, (Gisteravond had hij ook geen koorts meer) nog 12 uur en we mogen weer naar buiten!!
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  20. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Dankbaar dat ik ondanks alle pijn en vermoeidheid 31wk zwanger ben en dit meisje al 4weken langer zit dan haar broer :oops:
     
    Ansel, Mamafiets, Waxinelichtjes en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina