waar blijft dat kriebeltje nu

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama aes, 13 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    sinds vorige week heb ik het idee dat ik ons kleintje voel een licht kriebeltje in mjn buik maar sinds twee dagen voeel ik niks meer herkent iemand dit zal het dan toch niet de kleine die ik gevoelt heb??
    voor mijn gevoel was hij het echt ik kende het gevoel niet wat ik had het was een kleine vrijving van binnen uit. maar waarom voel ik het nu niet meer.
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Dat kan. Ik voel de kleine ook wel eens een paar dagen niet. Volgens mij moet je hem/haar vanaf 27 weken elke dag gaan voelen!
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik voelde hem voor het eerst,met 21 weken, en pas 6 dagen daarna ook weer, en sindsdien elke dag.
     
  4. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    heel herkenbaar hoor, vandaag zag ik hem/haar ook enorm schoppen en bewegen op de echo maar voelde niets.. terwijl ik volgens mij wel eens wat eerder een kriebel heb gevoelt.

    ik denk dat het vanzelf nog wel komt.. volgens de arts ligt de gevoelsgrens van de ene vrouw hoger/lager dan van de andere.
     
  5. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik voelde de kleine rond week 17... toen voelde ik hem/haar zo af en toe... nu voel ik de kleine wel elke dag, maar de activiteit verschilt, soms is hij/zij een dag heeel druk en zie je mn buik bewegen, en de andere dag is hij/zij weer heeel zachtjes aan het schoppen en voel ik het alleen van binnen...

    ik denk dat je je nergens druk over hoeft te maken hoor.. die schopjes komen wel ;)

    gr. sarah
     
  6. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Vanaf week 15 voelde ik al iets, maar kon het nog niet helemaal plaatsen. Inmiddels zit ik op 22 weken en ja, ik voel eigenlijk elke dag wel wat; als ik druk ben voel ik niet zo veel, maar 's avonds op de bank, of als ik in bed lig wil de kleine mij er af en toe flink van langs geven ;) Kleine ploepjes zeg maar en weer een bevestiging dat ukje nog aanwezig is, haha!

    Liefs, Lise
     
  7. Niet meer actief

    Het zal inderdaad de baby wel zijn... :D Dat je het twee dagen niet voelt, is geloof ik niet zo erg en zeker niet in het begin..



    Ik voelde mijn eerste in week 19 en bij deze zwangerschap voelde ik het in week 15..
     
  8. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ik voelde het vanaf week 19 of 20 heel licht en af en toe. Nu wordt het steeds wat vaker en ook heftiger. Ik voel het kindje niet elke dag, hoor. Zeker niet als ik aan het werk ben. Vanaf week 27 moet je het wel elke dag voelen.

    XXX

    Hester
     
  9. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.150
    401
    83
    Ook ik zit volongeduld te wachten wanneer die hummel zich nu eens laat voelen... Uit de echo bleek dat de placenta achter ligt dus dan verwacht je wel al iets te voelen nu, maar helaas :)
    Kan bijna niet wachten hoor....
     
  10. Veertje14

    Veertje14 Actief lid

    30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Ik begon met 17 weken ook al het een en ander te voelen, nu gaat er geen uur voorbij dat ik niet een flinke trap krijg of dat ze weer gaat draaien.
    Dus geniet nog even van de rust (haha)

    Veel liefs Vera
     

Deel Deze Pagina